بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۸۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

مراسم پر شور عزاداری رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و مراسم تشییع شهدای گمنام صبح روز یک شنبه  30 / 9 / 93  از میدان شهدا کرج به سمت امام زاده حسن(ع) باحضور نیروهای مسلح و بسیج دانشجویی و عموم مردم برگزار شد.این مراسم با مداحی مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام محمدی در صحن مطهر امام زاده حسن (ع) پایان یافت.

 

 

 

 

  

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۶
معاونت روابط عمومی و سایبری

برگزاری مراسم سوگواری و دسته عزا به مناسبت رحلت جانگذار رسول اکرم (ص) و شهادت فرزند ارجمندش ؛ به همراه مراسم تشییع شهدای گمنام

زمان یکشنبه 30.9.93 ساعت 8:30 صبح - از میدان شهدا تا امام زاده حسن (ع)

دلم گرفته بازم چشام بارونیه

وای وای وای

خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه

وای وای وای

شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافر من

خسته نباشی پهلوون

شهید گمنام سلام پرستوی مهاجر من

صفا دادی به شهرمون

شهید گمنام

۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

همزمان با ایام سوگواری دهه سوم صفر، پیکرهای پاک و نورانی ۵۹ شهید دفاع مقدس در ۲۷ نقطه از ۱۵ استان کشور تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، همزمان یا ایام سوگواری رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، پیکرهای پاک و نورانی 59 شهید گمنام دفاع مقدس در 27 نقطه از 15 استان کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۶
معاونت روابط عمومی و سایبری

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جمهوری اسلامی ایران ترسی از آزادی جریان اطلاعات و بیان حقایق ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی قبل از ظهر جمعه در اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه، با اشاره به آیات قرآن مبنی بر این که خداوند اراده کرده است امامت زمین را به مستضفعان بسپارد، اظهار داشت: خداوند این اراده خود را در اندیشه امام راحل قرار داد و قدرت توده های مردم را مکشوف کرد، امام (ره) این قدرت را به جریان انداخت و با الهام از شیوه مبارزاتی انبیاء، دشمنان را شکست داد.

۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

وزیر دفاع گفت: این را ما صراحتا اعلام کردیم که در عراق عتبات متبرکه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، اگر داعش یا هر جریان مسلحی بخواهد این مراکز را تهدید کند، جمهوری اسلامی ایران وارد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع در گفتگو با شبکه العالم، در پاسخ به سؤالی درباره جایگاه کشورمان در میان کشورهای جهان از نظر قدرت موشکی گفت: ایران در میان کشورهای دارای توان موشکی دارای جایگاه مناسبی است و در جایگاه پس از امریکا، روسیه و چین، قرار دارد.

۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار و خدمتگزار مرحوم حجةالاسلام والمسلمین حاج سیدعلی غیوری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه سران داخلی فتنه به مردم، کشور و رهبری ظلم کردند، خطاب به آنها گفت: اگر به ظلم خود اعتراف کنید، مردم نجیب هستند و رهبر انقلاب هم آقاست و عذر شما را می‌پذیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران امروز در جمع نمازگزاران ا اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی آن را تجلیل، تکریم و تعظیم این مناسبت خواند و با یادآوری اینکه نه فقط مردم ایران و عراق بلکه از اطراف و اکناف نیز در این راهپیمایی حضور یافتند،‌گفت: پیام حضور 20 میلیون زائر در کربلا بقای حق و نابودی باطل است و باطل هر چه بکوشد نمی‌تواند حق را نابود سازد و خود بالاخره نابود شدنی است.

۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۲
معاونت روابط عمومی و سایبری