بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

محسن ملامحمدی سرپرست معاونت تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع راسنی بسیج دانشجویی استان البرز؛ با اشاره به اینکه امسال 120 از دانشجویان فعال بسیجی در طرح ولایت شرکت می کنند، گفت: این دوره به مدت 7 روز است که در اردوگاه شهید رجایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در طرح ولایت مبانی اسلامی برای دانشجویان بسیجی مطرح می شود، اظهار داشت: رویکرد های این طرح معرفتی، تقویتی و مهارتی است که در راستای عمق بخشی و بصیرت دهی نسبت به مبانی اندیشه اسلامی برگزار می شود.

ملامحمدی هدف از اجرای این طرح را دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی عنوان و تاکید کرد: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری طرح ولایت تربیت نیرو هم طراز با انقلاب اسلامی است و دانش آموختگان این طرح به انتقال مباحث و معارف این طرح به کلیه دانشجویان می پردازند.

سرپرست معاونت تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان البرز در خصوص مباحث طرح ولایت گفت: محتوای آموزشی این طرح شامل معرفت شناسی، خدا شناسی، انسان شناسی و در آمدی بر ارزشهای سیاسی اسلام است.

وی در پایان افزود: ثبت نام در طرح ولایت به صورت  فراخوان عمومی و ثبت نام از طریق پایگاه های تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه ها است و امتحان و مصاحبه در ناحیه بسیج دانشجویی صورت می گیرد.

منبع:بسیج دانشجویی استان البرز

۹۵/۰۳/۲۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.