بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

بیانیه ی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد به مناسبت 16 آذر ماه ؛ روز دانشجو

بسم الله الرحمن الرحیم


16 آذر مبارک . روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه ی خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. امام خامنه ای(مدظله العالی)

 

دانشجو با روشنفکری و آگاهی های خود هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشورشان دخالت کنند. ملت همیشه هوشیار ایران همواره در صحنه حاضر است و همچنان که 16 آذر 1332 سه تن از دانشجویان آگاه وبیدار در راه دفاع از هویت ملی خویش به پا خواسته وجان خود را فدا کردند. و امروز مستکبران عالم با سلاح جنگ نرم و ناتوی فرهنگی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران می باشند.

اگر به تقابل استکبار جهانی در سه دهه گذشته نظر بیفکنیم در می یابیم که در دهه اول تقابل در حوزه نظامی است وسراسر این دهه جنگ، کودتا و ترور می باشد . اما از ابتدای دهه دوم، بحث فراگیر عمومی در جامعه ایرانی مسئله «تهاجم فرهنگی» بود.

تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، هجوم فرهنگی و... مفاهیمی است  که بر سر زبان ها افتاد و گسترش یافت . مقام معظم رهبری از همان اولین سالهای پایان دفاع مقدس، دست دشمنان را خوانده و خبر از تهاجم و شبیخون فرهنگی آنان دادند . چنانچه در یکی از سخنرانی ها می فرمایند: «دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط – فرهنگ فساد و فحشاء – سعی می کند جوانهای ما را از ما بگیرد. کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی می کند یک تهاجم فرهنگی بلکه باید گفت یک شبیخون فرهنگی و یک قتل عام و غارت فرهنگی است .

ما دانشجویان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری  مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری در سنگر دانش خواهیم ماند و همواره از تلاش و کوشش  جهت رسیدن به رشد علمی و فن آوری باز نخواهیم ایستاد و وظیفه داریم در جهاد با جنگ نرم همچنان ثابت قدم و استوار بمانیم و با اعتلای فرهنگ دینی خود مانع نفوذ اندیشه های الحادی  و باور های غیر انسانی مستکبران به باورهای دینیمان شویم و ما افسران جنگ نرم موظفیم بهترین مبلّغ اسلام در عصر سرعت و ارتباطات باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد  با بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار است و اعلان می دارد مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح ا... « تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

....و من الله توفیق ...

معاونت برسی و تحلیل

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد


 

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد در رابطه با کاریکاتور شارلی ابدو

بنام خالق رسول گرامی و ائمه اطهار (ع)

پس از ۱۴ قرن از انوار پر فروغ و نوای دل انگیز پیام آور بشارتهای الهی وجود نازنین پیامبر اعظم،یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن،با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلبهایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانیها در سراسر جهان،به اقدامی گستاخانه دست زدند ،اینان یک روز با فیلم موهن ،یک روز با قرآن سوزی،یک روز با ترانه خوانی و امروز با کاریکاتور کینه خود را بروز دادند .خبرنگاران و اعضای نجات یافته ی مجله طنز شارلی ابدو فرانسه،اولین شماره نشریه خود پس از حادثه اخیر را در حالی منتشر کردند که در صفحه اصلی اینان با این حرکت خود آب به هاون انگلیس، آمریکا و اسراییل می ریزند ، و همان جنود شیطانند که هدفی جز از بین بردن اخلاق و دین و عدالت در جامعه بشری نداشته و راه پیشینیان فاسد خود را می پویند .

شارلی ابدو مدعی شد که این تصاویر در راستای ارج نهادن به آزادی عقیده و بیان انجام داده است ، در پاسخ باید گفت آیا این به اصطلاح آزادی بیان اجازه انتشار سوالی درباره هلوکاست را در مجلات میدهد ؟ این آزادی بیانی که از آن دم میزند با سانسور فجایع هلوکاست واقعی که در غزه رخ داد چگونه سازگار است ؟ چگونه میتوان به نام آزادی بیان نزدیک به دو میلیارد مسلمان را رنجیده و آزرده ساخت و به باورهای مذهبی و مقدسات ادیان دیگر اهانت کرد ؟

انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) در روزنامه‌ها و نشریات فرانسوی همچنین با قطعنامه سازمان ملل متحد درخصوص دعوت به عدم تعرض به ادیان و نمادهای دینی مغایرت دارد و این خوابی که اتاق فکرهای انگلیسی و صهیونیستی دیده اند که با انتشار این کاریکاتور های موهن توسط ایادی و مزدوران خود میتوانند خللی در رشد فراینده اسلام خواهی و اسلام شناسی ایجاد کنند تعبیر نخواهد شد و دود این فکر به چشم خود آنها خواهد رفت .

ما بسیجیان اکنون که به یکی از مهمترین ارزش دینى یعنى جایگاه پیامبر اسلام (ص) اهانت شده است انزجار خود را از مرتکبین این عمل غیر انسانی داشته و همصدا با تمامی مسلمانان جهان این حرکت را محکوم می کنیم ، و تکرار این اهانت تحت هیچ توجیه و بهانه ای از کسانی که مرتکب این عمل زشت شده اند را نخواهیم پذیرفت ، و در این وانفسای رجعت هوس بازان و بی قیدی جوامع خشونت طلب زمانه، حمایت خود را حمزه وار از رسول پاک و منزه اسلام و دین و آیین کامل و پاکش اعلام داشته و از آنجا که در هر تهدیدی فرصتی است ، اکنون فرصت اتحاد مسلمین جهان و ذلت بیش از پیش انگلیس، آمریکا واسراییل و اعوانشان ما را بر این میدارد که بیش از پیش در بین جوانان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نموده و روحیه اتحاد و کفر ستیزی را ترویج نماییم، به امید تعجیل در فرج صاحب الزمان (عج)

ومکرو و مکرالله خیر الماکرین .

معاونت بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد