بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار  پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ با اشاره به اتفاقات اخیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اظهار داشت: متاسفانه مدتی است در دانشگاه آزاد کرج با انتصاب افراد خاص که گاها هیچگونه تخصص و تجربه ای در جایگاه انتصابی ندارند، حوادث و مسائلی اتفاق می افتد که در شأن یک محیط علمی آن هم با پسوند اسلامی سازگاری ندارد. از جمله این حوادث و مسائل، کارشکنی در اجرای برنامه های فرهنگی تاثیر گذار مثل سفر زیارتی اربعین دانشجویان و اردو های راهیان نور سال قبل و تلاش برای محدود سازی و تخریب جوانان ارزشی از جمله دانشجویان بسیجی و عدم توجه به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با بسیج دانشجویی و فعالیت های این تشکل انقلابی، می توان اشاره کرد.

سعید بهرامی افزود: اخیرا به بهانه روز جوان مراسمی توسط مسئولین دانشگاه در قالب کانون فرمایشی و مبهم ( صلح و سلام ) که ظاهرا سیر مراحل قانونی ایجاد و تشکیل آن هم طی نشده است، فردی معلوم الحال و مسئله دار دعوت می شود که آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مبانی دین مبین اسلام از جمله استکبار ستیزی و مقابله با دشمنان جنایتکار و موضوع حیاتی (مقاومت و ایستادگی) را زیر سوال می برد و داعش را محصول خشونت انباشته شده در انقلاب اسلامی ایران می داند.

وی خاطر نشان کرد: بر همگان حتی غیر مسلمانان واضح و مبرهن است که گروه های تکفیری و داعشی ساخته و پرداخته استکبار جهانی برای جلوگیری از گسترش و صدور انقلاب اسلامی ایران است که جوانان ما جهت دفع این فتنه مهلک که در قالب جنگ نیابتی از سوی استکبار است، جان خود را تقدیم در گاه الهی می نماید چنین مراسمی با اینگونه اظهار های نظر های مضحک خیانتی آشکار در حق تاریخ دفاع مقدس و ملت غیور ایران اسلامی و مدافعان غیرتمند حرم آل الله است که مسئولین دانشگاه از جمله ریاست و معاونت فرهنگی دانشگاه باید ضمن عذر خواهی از ساحت عموم بلاخص رزمندگان، جانبازان، شهدای عزیز و خانواده های صبور آنان، پاسخگوی اینگونه اقدامات ساختار شکنانه باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در پایان گفت: امید وارم مسئولین دانشگاه آزاد بلاخص مسئولین فرهنگی، فرهنگ اصیل اسلام ناب را خوب بشناسند و با اینگونه اقدامات نسنجیده که احتمال دستوری بودن آن می رود، سرنوشت خود را به سرنوشت منحرفین از انقلاب اسلامی گره نزنند. عزیزان بسیجی و دانشجویان ارزشی یقینا نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده و آن را پیگیری خواهند کرد.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۵/۰۳/۰۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.