بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

بنام خالق رسول گرامی و ائمه اطهار (ع)

پس از ۱۴ قرن از انوار پر فروغ و نوای دل انگیز پیام آور بشارتهای الهی وجود نازنین پیامبر اعظم،یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن،با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلبهایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانیها در سراسر جهان،به اقدامی گستاخانه دست زدند ،اینان یک روز با فیلم موهن ،یک روز با قرآن سوزی،یک روز با ترانه خوانی و امروز با کاریکاتور کینه خود را بروز دادند .خبرنگاران و اعضای نجات یافته ی مجله طنز شارلی ابدو فرانسه،اولین شماره نشریه خود پس از حادثه اخیر را در حالی منتشر کردند که در صفحه اصلی اینان با این حرکت خود آب به هاون انگلیس، آمریکا و اسراییل می ریزند ، و همان جنود شیطانند که هدفی جز از بین بردن اخلاق و دین و عدالت در جامعه بشری نداشته و راه پیشینیان فاسد خود را می پویند .

شارلی ابدو مدعی شد که این تصاویر در راستای ارج نهادن به آزادی عقیده و بیان انجام داده است ، در پاسخ باید گفت آیا این به اصطلاح آزادی بیان اجازه انتشار سوالی درباره هلوکاست را در مجلات میدهد ؟ این آزادی بیانی که از آن دم میزند با سانسور فجایع هلوکاست واقعی که در غزه رخ داد چگونه سازگار است ؟ چگونه میتوان به نام آزادی بیان نزدیک به دو میلیارد مسلمان را رنجیده و آزرده ساخت و به باورهای مذهبی و مقدسات ادیان دیگر اهانت کرد ؟

انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) در روزنامه‌ها و نشریات فرانسوی همچنین با قطعنامه سازمان ملل متحد درخصوص دعوت به عدم تعرض به ادیان و نمادهای دینی مغایرت دارد و این خوابی که اتاق فکرهای انگلیسی و صهیونیستی دیده اند که با انتشار این کاریکاتور های موهن توسط ایادی و مزدوران خود میتوانند خللی در رشد فراینده اسلام خواهی و اسلام شناسی ایجاد کنند تعبیر نخواهد شد و دود این فکر به چشم خود آنها خواهد رفت .

ما بسیجیان اکنون که به یکی از مهمترین ارزش دینى یعنى جایگاه پیامبر اسلام (ص) اهانت شده است انزجار خود را از مرتکبین این عمل غیر انسانی داشته و همصدا با تمامی مسلمانان جهان این حرکت را محکوم می کنیم ، و تکرار این اهانت تحت هیچ توجیه و بهانه ای از کسانی که مرتکب این عمل زشت شده اند را نخواهیم پذیرفت ، و در این وانفسای رجعت هوس بازان و بی قیدی جوامع خشونت طلب زمانه، حمایت خود را حمزه وار از رسول پاک و منزه اسلام و دین و آیین کامل و پاکش اعلام داشته و از آنجا که در هر تهدیدی فرصتی است ، اکنون فرصت اتحاد مسلمین جهان و ذلت بیش از پیش انگلیس، آمریکا واسراییل و اعوانشان ما را بر این میدارد که بیش از پیش در بین جوانان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نموده و روحیه اتحاد و کفر ستیزی را ترویج نماییم، به امید تعجیل در فرج صاحب الزمان (عج)

ومکرو و مکرالله خیر الماکرین .

معاونت بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

۹۳/۱۰/۲۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

نظرات  (۱)

جان من فدای نام محمد (ص) ما کشور مسلمان و دلیر ایران تا جان در بدن داریم از مقدسات وپیامبران و امامان دفاع می کنیم هر کس جرات کند به این بزرگوارن توهین کند سزای آن را با شدیدترین مجازات می بیند . ما گوش به  به فرمان مقام معظم رهبریم هرچه دستورد دهد جان خود رافدا خواهیم کرد.
مرگ بر فرانسه - آمریکا- اسراییل - انگلیس.

محمد جانم فدای نام خود و اولادت.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.