بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ به نقل از خبرگزاری قدس -  داود گودرزی" مسئول سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت  روز جهانی قدس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری قدس (قدسنا) با اشاره به تاکید حضرت امام (ره) بر مسئله فلسطین و اهمیت قدس شریف تصریح کرد: مساله فلسطین اولویت اصلی جهان اسلام بوده و هست، در این چند سال اخیر یکی از دلایلی که جبهه عبری – عربی – غربی به سمت تشکیل داعش رفتند و بحران های منطقه ای را به راه انداختند این بود که می خواستند مسئله فلسطین را به باد فراموشی بسپارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در ادامه با اشاره به این سوال اساسی که چرا آنها به دنبال آن هستند تا مساله فلسطین به حاشیه رانده شود گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فلسطین کلید رمز آلود حل مسائل جهان اسلام است. فلسطین نقطه وحدت و اجماع مسلمین است، هر مسمانی در هر نقطه از عالم با هر عقیده ای بر سر مسئله فلسطین اختلاف نظری ندارد، لذا هیچ مسئله ای همانند فلسطین در جهان اسلام نداریم.

وی افزود: فلسطین ظرفیت اجماع سازی در میان مسلمانان دارد و اگر ما قدس شریف را آزاد کنیم و فلسطین را از دست صهیونیست های غاصب نجات دهیم ، این مسئله دومینویی برای شکست جهان استکبار می شود.

گودرزی با اشاره به این مسئله که مسلمانان باید بصیرت به خرج دهند تا فلسطین به عنوان صدر مطالبات جهان اسلام باقی بماند تاکید کرد: آنها نمی خواهند ما به فلسطین بپردازیم و به دنبال آن هستند تا این مطالبه جهان اسلام به حاشیه رانده شود.

وی در ادامه در خصوص برقراری روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای منطقه تصریح کرد: عادی سازی و علنی سازی روابط اسرائیل با برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در دستور کار آمریکایی ها قرار دارد، آنها به دنبال آن هستند تا شیعه هراسی را جایگزین دشمن اصلی جهان اسلام یعنی رژیم اشغالگر قدس کنند، همچنین برای یک سری از دول منطقه این گونه فضا سازی کرده اند که دشمن اصلی شما اسرائیل نیست، بلکه ایران است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به طراحی سناریوی جابه جایی در دشمن اصلی جهان اسلام (اسرائیل) و ایجاد دشمن جعلی (شیعه) گفت: آمریکایی ها به دنبال هستند تا دشمنی با اسرائیل آرام آرام به باد فراموشی سپرده شود و بعد هم با عادی سازی این مسئله بگویند می شود با اسرائیل روابط برقرار کرد چون دشمن مشترکی به نام ایران وجود دارد. 

منبع:بسیج دانشجویی استان البرز

۹۵/۰۳/۲۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.