بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

دکتر حسن عباسی رئیس مرکز بررسی دکترینال امنیت بدون مرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ با بیان اینکه دولت یازدهم در روند تولید علم موفق نبوده است، خاطر نشان کرد: بر اساس آماری که اعلام شده است در سه سال گذشته رتبه علمی ایران در جهان چند پله پایین آمده است و این خروجی نشان می دهد که تولید و راندمان دانشگاهی ما آنگونه که باید موفق نبوده است.


رئیس مرکز بررسی دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه ها در ماه رمضان 93  فرموده اند مبنای علوم انسانی غرب غیر توحیدی است، اظهار داشت:، مهم ترین توصیه ای که می شود به جامعه دانشگاهی کرد این است سراغ تولید ( یعنی در واقع نفی علم غیر توحیدی که مشخصا علم تثلیثی است و تبیین علم توحیدی ) بروند و اگر این اتفاق در وزارت علوم و دانشگاه ها رخ ندهد بقیه فعالیت ها بی فایده است.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: مهم ترین نقشی که دانشجویان در اقتصاد مقاومتی داشته باشند ، اولا مقاوم سازی اقتصاد از نظر مبانی نظری آن می باشد، چون مشکل اصلی اقتصاد ما این است که مبانی نظری اقتصاد ما انحرافی و التقاتی است به این معنا که الان پایه اصلی اقتصادی که در دانشگاه های ما تدریس می شود اقتصاد ربوی است.

عباسی ادامه داد: دانشجویان در مسئله کرسی های آزاد اندیشی و مبانی نظری انتقادی علم اقتصاد می توانند این کار را انجام دهند و در جریان تولید علم  بومی و  روش های بومی برای اصلاح وضع اقتصاد کشور شریک باشند.


رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز افزود: مورد دوم هم در سبک زندگی کشور است و امروزه گران زیستی به خصوص برای ازدواج جوانان و موارد دیگر آفت شده است.

وی گفت: برای جامعه ی جوان ما ارائه الگوهایی که نمودی از سبک زندگی که نفی کننده گران زیستی باشد قطعاً موثر خواهد بود و می تواند در جامعه فراگیر شود.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۵/۰۳/۰۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.