بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۴۴ مطلب در دی ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

تاریخ اردو خواهران 93/12/16 الی 93/12/20

تاریخ اردو  برادران  93/12/22 الی 93/12/27

جهت ثبت نام و شرکت در اردوی راهیان نور93 حداکثر تا تاریخ 93/12/12 به دفاتر بسیج دانشجویی یا دفتر فرهنگ دانشگاه مراجعه فرمائید .

مدارک ثبت نام :

تکمیل فرم ثبت نام - کپی شناسنامه - کپی کارت ملی - کپی کارت دانشجویی

تلفن هماهنگی :

09352324971 صادقی

۳۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری
حزب‌الله لبنان از نقطه‌ای به اسرائیل حمله می‌کند که توأم با عنصر غافلگیری باشد و ضربه آن برتوان نظامی و امنیتی ارتش اسرائیل پایانی بر استفاده این رژیم از شیوه اعزام جوخه‌های ترور باشد.
به گزارش جهان، یک منبع امنیتی وابسته به حزب‌الله لبنان به پایگاه عربی الوقت گفت: نباید انتظار داشت حزب‌الله از همان نقطه‌ای به اسرائیل حمله کند که از آن مورد حمله واقع شده است و نیز نباید گمان کرد که عملیات حزب‌الله احساسی و عاطفی خواهد بود. از این رو تل‌‌آویو مثل همیشه نخواهد توانست مشت حزب‌الله را در مرحله واکنش عملیاتی باز کرده و به نیت حزب‌الله پی ببرد.
۲۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح، با تأکید بر اینکه قدرت جدید جهان اسلام در حال شکل‌گیری است، اهانت به مقدسات اسلام را جریانی مهندسی شده توسط صهیونیست‌ها و غربی‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم صفوی در آیین اختتامیه دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به ماندگاری آثار مکتوب گفت: تولید فرهنگی کتاب و قلم یکی از مولفه‌های فرهنگ، فرهنگ‌سازی و حفظ هویت ملت‌ها و کشورهاست.

وی افزود: در حقیقت، فرهنگ زیربنای تمامی فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی یک ملت محسوب می‌شود و فرهنگ هر جامعه مهمترین معیار سنجش و داوری درباره آن جامعه و میزان رشد و تکامل آن در مسیر کمال است.

۲۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار محمدعلی الله‌دادی در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مردم مظلوم سوریه توسط بالگرد رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار محمد علی الله دادی در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم و مردم مظلوم سوریه خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار محمد علی الله دادی از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که نقش آفرینی‌های مؤثر وی در دوران دفاع مقدس و سپس در فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

۲۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

شوربختانه و با کمال تاسف پس از این هتک حرمت بی شرمانه به ساحت ملکوتی پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و در حالی که ملت شریف ایران منتظر برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی کشورمان با دولت فرانسه بودند، جناب آقای ظریف وزیر خارجه ی دولت یازدهم در اقدامی نسنجیده و مغایر با اصول انقلاب اسلامی و حتی مغایر با اصول شناخته شده و مورد پذیرش دیپلماتیک، تنها دو روز پس از انتشار این کاریکاتورهای ننگین، به پاریس سفر کرده و با وزیر امورخارجه ی دولت فرانسه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، دانشجویان و مردم انقلابی در پایان تجمع اعتراضی علیه توهین برخی نشریات فرانسوی به پیامبر اسلام(ص)، بیانیه ای را قرائت نمودند .

۲۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

بنام خالق رسول گرامی و ائمه اطهار (ع)

پس از ۱۴ قرن از انوار پر فروغ و نوای دل انگیز پیام آور بشارتهای الهی وجود نازنین پیامبر اعظم،یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن،با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلبهایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانیها در سراسر جهان،به اقدامی گستاخانه دست زدند ،اینان یک روز با فیلم موهن ،یک روز با قرآن سوزی،یک روز با ترانه خوانی و امروز با کاریکاتور کینه خود را بروز دادند .خبرنگاران و اعضای نجات یافته ی مجله طنز شارلی ابدو فرانسه،اولین شماره نشریه خود پس از حادثه اخیر را در حالی منتشر کردند که در صفحه اصلی اینان با این حرکت خود آب به هاون انگلیس، آمریکا و اسراییل می ریزند ، و همان جنود شیطانند که هدفی جز از بین بردن اخلاق و دین و عدالت در جامعه بشری نداشته و راه پیشینیان فاسد خود را می پویند .

شارلی ابدو مدعی شد که این تصاویر در راستای ارج نهادن به آزادی عقیده و بیان انجام داده است ، در پاسخ باید گفت آیا این به اصطلاح آزادی بیان اجازه انتشار سوالی درباره هلوکاست را در مجلات میدهد ؟ این آزادی بیانی که از آن دم میزند با سانسور فجایع هلوکاست واقعی که در غزه رخ داد چگونه سازگار است ؟ چگونه میتوان به نام آزادی بیان نزدیک به دو میلیارد مسلمان را رنجیده و آزرده ساخت و به باورهای مذهبی و مقدسات ادیان دیگر اهانت کرد ؟

انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) در روزنامه‌ها و نشریات فرانسوی همچنین با قطعنامه سازمان ملل متحد درخصوص دعوت به عدم تعرض به ادیان و نمادهای دینی مغایرت دارد و این خوابی که اتاق فکرهای انگلیسی و صهیونیستی دیده اند که با انتشار این کاریکاتور های موهن توسط ایادی و مزدوران خود میتوانند خللی در رشد فراینده اسلام خواهی و اسلام شناسی ایجاد کنند تعبیر نخواهد شد و دود این فکر به چشم خود آنها خواهد رفت .

ما بسیجیان اکنون که به یکی از مهمترین ارزش دینى یعنى جایگاه پیامبر اسلام (ص) اهانت شده است انزجار خود را از مرتکبین این عمل غیر انسانی داشته و همصدا با تمامی مسلمانان جهان این حرکت را محکوم می کنیم ، و تکرار این اهانت تحت هیچ توجیه و بهانه ای از کسانی که مرتکب این عمل زشت شده اند را نخواهیم پذیرفت ، و در این وانفسای رجعت هوس بازان و بی قیدی جوامع خشونت طلب زمانه، حمایت خود را حمزه وار از رسول پاک و منزه اسلام و دین و آیین کامل و پاکش اعلام داشته و از آنجا که در هر تهدیدی فرصتی است ، اکنون فرصت اتحاد مسلمین جهان و ذلت بیش از پیش انگلیس، آمریکا واسراییل و اعوانشان ما را بر این میدارد که بیش از پیش در بین جوانان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نموده و روحیه اتحاد و کفر ستیزی را ترویج نماییم، به امید تعجیل در فرج صاحب الزمان (عج)

ومکرو و مکرالله خیر الماکرین .

معاونت بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

۱ نظر ۲۵ دی ۹۳ ، ۲۳:۳۹
معاونت روابط عمومی و سایبری
استراتژی مردمی کردن امنیت توسط سپاه در جنوب شرق علاوه بر بالا بردن ضریب های امنیتی، سبب مشارکت بسیار بیشتر مردم در برقراری امنیت شده است ...
گروه سیاسی جهان نیوز: موفقیت اخیر نیروهای اطلاعاتی قرارگاه قدس سپاه در دستگیری یک گروه تروریستی که متهمین اصلی تررو برخی از عناصر غیر نظامی در جنوب سیستان و بلوچستان بوده، همچنانکه بخشی از اطلاعات جانبی آن در رسانه ها نیز آمده تنها محصول استفاده از روش های پیچیده امنیتی و اطلاعاتی نبوده است؛ بخشی از این عملیات موفقیت آمیز هم در حوزه شناسایی و اطلاعاتی و هم در حوزه عملیات دستگیری توسط نیروهای مردمی به خصوص بسیجیان بلوچ و همکاری برخی سران طوایف منطقه انجام شده است.
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۵
معاونت روابط عمومی و سایبری