بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

این در حالیست که تعدادی از نادمین از گروه های ترویستی نیز بخشی از عملیات شناسایی اعضای این گروه جدید تروریستی را برعهده داشته اند.
در همین حال پیگیری های خبرنگار جهان نیوز نشان می دهد که با پیگیری های قرارگاه قدس و شبکه مردمی و امنیتی ایجاد شده در بلوچستان، تعداد بیشتری از فریب خوردگان گروه های تروریستی به خصوص پس از عملیات اخیر مجاب به بازگشت به دامن مردم و جمهوری اسلامی شده اند.
برخی گزارش ها نشان می دهد که با پیگیری برخی بزرگان و معتمدین و سران طوایف بلوچ و با نظارت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تعداد دیگری از نادمین از گروه های تروریستی بزودی خود را به این قرارگاه به صورت خود خواسته، معرفی خواهند داد.
استراتژی مردمی کردن امنیت توسط سپاه در جنوب شرق علاوه بر بالا بردن ضریب های امنیتی، سبب مشارکت بسیار بیشتر مردم در برقراری امنیت شده بطوریکه گروه های تروریستی را هم در جذب نیرو و هم در ایجاد ناامنی در داخل شهرها و حتی روستاها نیز دچار مشکل کرده است.
به اعتقاد تحلیلگران امنیتی در حالیکه تروریست ها بسیاری از عملیات های خود را در داخل شهرهای جنوب شرق انجام می دادند طی چند ماه اخیر محدوده عملیات های آنها به مرزها و نهایتا برخی جاده های مرزی کشیده شده است.
بر پایه تحلیل امنیتی کارشناسان نظامی استراتژی مردمی کردن امنیت توسط سپاه از اصلی ترین دلایل این موفقیت در حوزه امنیت ملی بوده است.
منبع:خبرگزاری جهان
۹۳/۱۰/۲۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.