بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۴۷ مطلب در بهمن ۱۳۹۳ ثبت شده است

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: رهبری فرمودند سلام مرا به بچه‌ها برسانید و فرمودند ابداً از بسیج دانشجویی ناراضی نیستم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ودود حیدری در همایش بسیج دانشجویی سراسر کشور که صبح امروز در مصلی امام خمینی برگزار شد با اشاره به هدف این نشست اظهار داشت: امروز می‌خواهم خبر جدیدی را به شما بدهم که یک خبر خوشحال کننده است همه شما تقاضای درخواست دیدار با رهبری را داشتید در پیگیری این موضوع کوتاهی نکردیم و از کانال‌های مختلف پیگیری نمودیم. همه شما دغدغه داشته‌اید که نکند نتوانسته باشیم توقعات رهبری را برآورده کنیم.

۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز جبهه‌های ما آن سوی مرزهای فعلی جغرافیایی ما امتداد یافته است، گفت: ما امروز توانایی دفن سیاست‌های دشمن را داریم و یک لحظه غرش ما کابوس دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسین سلامی عصر امروز در کنگره شهدای دانشجوی اصفهان اظهار کرد: ما امروز میهمان بیش از 706 لاله خون رنگ دوران دفاع مقدس در این کنگره هستیم، مهمان شهدایی که اهل آسمان‌ها آنها را بهتر از اهل زمین می‌شناسند، مهمان کسانی هستیم که اگر امروز در جهان قامت برافراشته‌ایم، صاحب اعتبار و منزلتی بین‌المللی هستیم و به عنوان مستقل‌ترین کشور عالم شناخته می‌شویم به پاس خون این شهداست.

۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

از طرفی نفس های آقازاده‌ی متهم و اطرافیانش به شمارش افتاده است و از سوی دیگر همه مردم و نخبگان کشور در انتظار ثبت نمره قبولی نهایی برای دستگاه قضا می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛پایگاه خبری بی باک نوشت: بدون شک و تردید قوه قضائیه در ماجرای فساد سه هزار میلیاردی، ماجرای بیمه و ... نمره قبولی را از همه مردم و نخبگان کشور گرفته است و حالا مردم منتظر آزمون نهایی این دستگاه مهم کشور در ماجرای مهدی هاشمی می باشند.
ماجرای مهدی هاشمی از چند جهت حائز اهمیت است که بارها به آن پرداخته شده است اما مهمترین آن رفع شائبه های برخی درباره ضعیف کشی دستگاه قضا و عدم برخورد با دانه درشتهای یک جریان خاص می باشد.

۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

امام جمعه کرج با بیان این که انحراف از آرمان‌های انقلاب در طول ۲۰سال اخیر طرح دشمنان بوده است اظهار داشت: این طرح ها برای ایجاد استحاله فرهنگی بین مردم و مسئولان است.

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز(اسنا)،آیت‌الله سیدمحمدمهدی‌ حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در اولین کنگره شهدای دانشجو استان البرز با بیان این که ایام بهمن ماه مملو از انگیزه‌های الهی و انقلابی است اظهار داشت: در این ایام رژیم طاغوتی ۲۵۰۰ ساله توسط مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) سرنگون شد.

۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۶
معاونت روابط عمومی و سایبری

نماینده ولی فقیه در استان البرز و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) پس از شرکت در مراسم کنگره شهدای دانشجوی البرز که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، از نمایشگاه "همین سه باور" که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برپا شده است بازدید کردند.

شبکه خبر دانشجویان البرز(اسنا)؛نماینده ولی فقیه در استان البرز و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پس از شرکت در مراسم کنگره شهدای دانشجوی البرز که در دانشگاه آزاد  کرج برگزار شد، از نمایشگاه "همین سه باور" که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برپا شده است بازدید کردند.

۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

رئیس سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری نشست تشکیلاتی ۳ هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با عنوان «فرزندان بصیر امام» در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در مصلای تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی صبح امروز با حضور در نشست خبری پیرامون نشست تشکیلاتی مسئولان بسیج دانشجویی گفت: نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با حضور 3 هزار نفر از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در تاریخ 28 و 29 بهمن ماه، سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود.
وی افزود: عنوان این نشست «فرزندان بصیر امام» است که منظورمان از امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای است. همچنین شعار این نشست «دانشجوی طراز انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری هوشمندانه و انسجام تشکیلاتی است.

۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی که داعش در عراق شروع به اقدامات تروریستی کرد، هیچ کشوری همانند ایران با قاطعیت به کمک ملت عراق برای نابودی داعش نشتافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) و در جمع بسیجیان جامعه زنان نواحی با بیان اینکه سپاه و بسیج دو نماد مقدس است اظهارداشت: این دو نماد مقدس با ابتکار امام خمینی (ره) از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمد. وی فلسفه وجود سپاه را حراست از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها دانست و گفت: امروز دوست و دشمن اعتراف می کنند که اگر سپاه وجود نداشت معلوم نبود که سرنوشت انقلاب اسلامی چه می شد.

۱ نظر ۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۶
معاونت روابط عمومی و سایبری