بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

سردار سلامی تصریح کرد: چنانچه ایران را به عنوان ملتی مقاوم و سرسخت، هنرمندانی در عرصه اراده و همت می‌شناسند به خاطر وجود شهدایی بود که جان خود را نثار کردند.

وی افزود: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه و جهان شناخته می‌شود، اگر ایران را ملتی می‌دانند که در عرصه‌های جنگ، تحریم و فشار توانسته مرزهای دانش را بشکافد و به پیشرفت‌های علمی و فنی و خیره کننده‌ای دست یابد به پاس خون شهداست.

جانشین فرمانده سپاه ابراز کرد: ایران اسلامی همواره پرچم‌دار محورهای ضداستکباری و ضداستعماری و علم‌دار حق‌جویی و عدالت‌خواهی شناخته می‌شود.
وی بیان کرد: دانشجویان همواره پیروان اصیل روحانیت انقلابی و مروج تفکر بلند ولی‌فقیه در جامعه هستند.
سلامی با بیان اینکه شهیدان اسرار جاودانگی ما و واژه‌های رمز و رمزگشای عزت محسوب می‌شوند، عنوان کرد: ما امروز عزت، اقتدار و توانایی خود را مدیون سرمایه‌های بزرگی چون شهیدان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان از نسلی هستند که می‌توانند با جهاد علمی موشک‌های ماهواره‌بر را به آسمان بفرستند، گفت: در شرایطی ماهواره را به فضا فرستادیم که برای دستیابی به فناوری و علم آن تحت سخت‌ترین تحریم‌ها از سوی دشمن بودیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اظهار کرد: دانشجویان کسانی هستند که ما را در جهان به عنوان کشور دارنده علم و فناوری انرژی هسته‌ای معرفی کرده‌اند، دانشجویان کسانی هستند که موشک‌های بالستیک را می‌سازند و اهداف دشمن را با بالاترین دقت نابود می‌کنند.  
سلامی در ادامه با اشاره به اینکه دانشجویان ما از همان نسلی هستند که در امتداد جهاد علمی گام برمی‌دارند و دستاوردهای بزرگی را به ثمر نشانده‌اند، گفت: امروز اوج قدرت علمی و فنی دانشجویان ترس را بر تن دشمنان اسلام و ایران انداخته است.
وی با بیان اینکه استقلال ما به تفکر و اندیشه است و امروز دانشجویان باید بدانند تفکر آنها نباید مورد اصابت غربیان قرار بگیرد، تصریح کرد: غرب و نظام استکباری به دنبال آن است که جوانان را به گونه‌ای مهار و کنترل کند که آن‌گونه که خود می‌اندیشد آنها نیز بیندیشند.
سلامی ادامه داد: امروز راهبرد دنیای استکبار و نظام سلطه تسخیر دل و ذهن جوانان و به خصوص دانشجویان است آنها در پی حذف ارزش‌های اسلامی و باورها و اعتقادات دانشجویان مسلمان ایرانی هستند.
وی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کنند حق‌ وتو، بمباران شیمیایی هیروشیما و کشتار مسلمانان برای آنها امتیاز و یک حق شمرده می‌شود و این مکتب سیاسی غرب است.
سلامی افزود: کسانی که با تفکر سیاسی، غرب را به عنوان اندیشه نو سیاسی مطرح می‌کنند بدانند آنها حامی و مبلغ دیکتاتوری هستند و این منطق سیاسی غرب است.
وی با بیان اینکه غرب داشتن بیش از 200 بمب هسته‌ای را حق خود می‌داند ولی تاب و تحمل اینکه مسلمانان انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داشته باشند را ندارد، گفت: در اندیشه غرب پست‌ترین رفتارها به عنوان شیک‌ترین و مدرن‌ترین رفتارها محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: در غرب حقوق بشر مفهومی ویران شده‌ای دارد، از حقوق بشر در جهان غرب دیکتاتوری ساخته شده و به جهان صادر می‌شود این تفکرات شوم با هیچ جنبه‌ای و فطرت انسانی سازگار نیست.

وی متذکر شد: انقلاب ما انقلابی برای اقتصاد، فرهنگ، سیاست، آزادی و اجتماعی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی بود، مردم ایران چقدر زیبا قدرشناس آرمان‌های این انقلاب شکوهمند هستند.

سلامی تاکید کرد: ملت ایران با هدایت رهبری در شرایط ناهمتراز قدرت ایستاد و اراده خود را بر نظام سلطه تحمیل کرد که این حاصل خون شهیدان ماست.

وی با اشاره به بسیاری از دستاوردهای علمی حاصله در طول 36 سال گذشته و دستیابی به بالاترین علوم و فناوری در صنعت‌هایی چون هوا فضا و پزشکی هسته‌ای، گفت: همه این ثمرات در شرایطی حاصل شده است که در سخت‌ترین تحریم‌ها و فشارها از سوی دشمن بودیم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز جبهه‌های ما آن سوی مرزهای فعلی جغرافیایی ما امتداد یافته است، اظهار کرد: ما امروز توانایی دفن سیاست‌های دشمن را داریم و یک لحظه غرش ما کابوس دشمنان است.
وی خاطرنشان کرد: به برکت حمایت‌های مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران نظام سوریه به عنوان محور مقاومت و لبنان و فلسطین به عنوان جبهه‌های مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و قد بر افراشته‌اند و این برکات و دستاوردها با وجود آن است که اراده آمریکا و ابرقدرتان چیز دیگری بود.  
سلامی با اشاره به اینکه حزب‌الله رشد کرده، حاکمیت سوریه پابرجاست، عراق پیروز شده و انقلاب‌های مردمی در یمن و بحرین در حال وقوع است، گفت:‌ همه موارد حاکی از اراده نظام ایران در مقابل استکبار جهانی است.
وی عنوان کرد: نظام ایران در حال حاضر نقش اول را در صحنه منطقه بازی می‌کند، نفوذ ایران در منطقه و جهان فضای تنفس آمریکا را تنگ کرده است و نظام سلطه را دچار سرگردانی ساخته است.  
جانشین فرمانده سپاه پاسداران اضافه داشت: امروز دیگر قواعد دوستی و دشمنی در جهان اسلام را آمریکاییان تعیین نمی‌کنند و حداکثر نقش آنها به عنوان یک بازیگر از میان چند بازیگر در میدان است.
وی تصریح کرد: فصل زوال و اضمحلال دشمنان فرا رسیده و آنها مسیر سقوط را می‌پیمایند، امروز دستان نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا پر است و قدرت بی‌رقیبی در منطقه است.
سلامی یادآور شد: هیچ جای جهان دیگر مامن سیاسی آمریکا و غربیان نیست و این به واسطه حضور باشکوه و عظمت ملت ایران به تبعیت از ولایت فقیه، تکیه به اسلام و وحدت و همبستگی است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران در پایان بیان کرد: امروز از چنان قدرتی برخوردار هستیم که قادر به دفاع کردن از ارزش‌های اسلامی خود در مقابل هر قدرتی، با هر مقیاسی، با هر محدوده و در هر جنگی هستیم ما امروز از مرحله آسیب‌پذیری در مقابل دشمنان گذشته‌ایم.

منبع:خبرگزاری فارس

۹۳/۱۱/۲۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.