بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۱۰۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

حلول ماه رحمت و برکت ؛ ماه رجب ؛ بر مسلمین مبارک باد.

بدین منظور ویژه نامه ایی از مناسبت ها ؛ فضیلت و اهمیت ؛ اعمال مشترک و مخصوص هر روز از روزهای ماه رجب آماده و در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

دریافت
حجم: 70.3 کیلوبایت
توضیحات: فایل ورد

دریافت
حجم: 669 کیلوبایت
توضیحات: فایل پی دی اف

به همت معاونت سایبری و فضای مجازی

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

آمادگی‌های نظامی و دفاعی خود را روز به‌روز افزایش دهید؛ این یک دستورالعمل رسمی است/ ایران در مقابل هر گونه تعرض مقتدرانه از خود دفاع خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان و خانواده های شهدای ارتش، نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت بصیرت و جهت گیریهای دینی و انقلابی، و افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی و آمادگی روحی توصیه موکد کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تهدیدی برای منطقه و کشورهای همسایه نبوده و نخواهد بود اما در برابر هر گونه تعرضی کاملا مقتدرانه عمل خواهد کرد.

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

رهبر معظم انقلاب: ایران، امنیت و پیشرفت افغانستان را امنیت و پیشرفت خود می‌داند/ امریکایی‌ها موافق همکاری و همدلی ایران و افغانستان نیستند/ اشرف غنی: امیدواریم تحت رهبری خردمندانه شما شاهد پیشرفت همکاریهای دو کشور باشیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای محمد اشرف غنی رئیس‌جمهوری افغانستان با اشاره به ارتباطات و اشتراکات فرهنگی و تاریخی فراوان میان دو کشور، نقش عالمان و ادیبان افغانستان در رشد و ترویج معارف اسلامی و زبان فارسی را بسیار برجسته خواندند و افزودند: افغانستان، علاوه بر منابع انسانی و فرهنگی غنی، منابع طبیعی سرشاری نیز دارد، که مجموعه این ظرفیتها و اشتراکات باید در خدمت ارتقای سطح همکاریهای دو کشور قرار گیرد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر ضرورت اراده و تصمیم به تقویت همکاری و همدلی میان ایران و افغانستان خاطرنشان کردند: البته امریکاییها و برخی کشورهای منطقه، ظرفیتهای افغانستان را نمی‌شناسند و موافق همدلی و همکاریهای دو کشور نیز نیستند، اما ایران، امنیت و پیشرفت همسایه‌ی خود افغانستان را، امنیت و پیشرفت خود می‌داند.

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

قدیری ابیانه در سایت شخصی خود با انتشار خاطره‌ای از حاج احمد آقا نوشت: حاج احمدآقا با اشاره به سیاست‌ها و عملکرد آیت‌الله هاشمی گفت: «من تعجب می‌کنم چرا کسی جلوی او نمی‌ایستد، اعتراض نمی‌کند و این سیاست‌ها را متوقف نمی‌کند.»

به گزارش جهان، محمدحسن قدیری ابیانه معاون دفتر هاشمی‌رفسنجانی در دولت دوم کارگزاران و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در سایت شخصی خود خاطره‌ای از مرحوم سیداحمد خمینی منتشر کرد که در ادامه‌ می‌آید:
در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ معاون دفتر رئیس‌جمهور در امور ارتباطات و تبلیغات دولت بودم و در همه برنامه‌ها، سفرها و دیدارها، آیت الله هاشمی رفسنجانی را همراهی می کردم، در مراسم افتتاح سد ۱۵ خرداد قم مرحوم حاج احمد آقا خمینی فرزند رشید امام خمینی (ره) هم شرکت کردند. در نوفل لوشاتو در فرانسه حضوری او را دیده بودم و چند بار هم در جماران به دیدار ایشان رفته بودم.

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم با ابراز نگرانی از دستاوردهای نظامی ایران و رژه روز ارتش اعلام کرد: هرسال موشکهای ایران بزرگتر و قدرتمندتر می‌شوند.

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه این رژیم اعلام کرد: تأمین سامانه موشکی اس‌-۳۰۰ روسیه برای ایران به‌ویژه زمانی که ایران در مسیر تهاجم در منطقه و اطراف مرزهای اسرائیل گام برداشته از اهمیت زیادی برخوردار است.

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

رایزنی ها برای دفن شهید کمالی در جوار شهدای گمنام مسجد جامع رجایی شهر درحال انجام است، تا در مسجدی که شهید در آن رشد کرد و آماده شهادت شد و با شهدای گمنام مدفون در آن انس داشت دفن شود.

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا) ؛ پاسدار شهید محسن کمالی دهقان از اهالی رجایی شهر کرج و از بسیجیان مسجد جامع رجایی شهر عصر پنجشنبه ۲۷فروردین، توسط تروریست های تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید.
پیکر مطهر این پاسدار رشید اسلام هنوز به وطن بازنگشته است. جعفر جعفری افشار پیشکوست بسیجی و  عضو ستاد بزرگداشت شهید کمالی در مصاحبه با خبرنگار اسنا گفت: رایزنی ها برای دفن شهید کمالی در جوار شهدای گمنام مسجد جامع رجایی شهر درحال انجام است، تا در مسجدی که شهید در آن رشد کرد و آماده شهادت شد و با شهدای گمنام مدفون در آن انس داشت دفن شود.

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۵۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

سامانه موشکی باور ۳۷۳ رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سامانه موشکی باور373 (اس300 ایرانی) صبح امروز شنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رونمایی شد.
در این مراسم، چند فروند لانچر سامانه موشکی باور 373 به صورت زوجی و یک فروند موشک باور373 به صورت تکی از مقابل جایگاه عبور داده شد.

این سامانه موشکی، یک سامانه پدافندی است که هنوز جزئیاتی از نحوه عملکرد و کارآیی‌های آن منتشر نشده است.

منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۵
معاونت روابط عمومی و سایبری