بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

جعفری افشار  افزود: شهید محسن کمالی از بسیجیان مخلص و فداکاری بود که از انجام هیچ خدمتی در راه خداوند دریغ نمی کرد و همیشه سخت ترین کارها را به عهده میگرفت. همیشه به نماز اول وقت و جماعت اهتمام داشت و نماز جمعه را ترک نمیکرد. چه با فرمانده هان و افراد مسن و چه با نوجوانان کم سن و سال بسیار مودب و مهربان بود.
یکی دیگر از دوستان شهید خاطره ای از انس شهید محسن کمالی با شهدای گمنام مسجد جامع رجایی شهر بازگو نمود:
نزدیک نیمه های شب بود که از هیئت برمیگشتم و دلم گرفته بود، به مسجد جامع گوهردشت رسیدم و خواستم کنار مزار شهدای گمنام فاتحه ای بخوانم، اول فکر کردم درب مسجد بسته است، اما جلوتر که رفتم دیدم باز است و داخل شدم. شهید محسن کمالی تک و تنها در دل شب، کنار مزار شهدا خلوت کرده بود و انگار زیارت عاشورا میخواند. جلو رفتم و بعد از سلام احوال پرسی، احساس کردم مزاحمش باشم ، خواستم زودتر تنهایش بگزارم که شروع کرد به صحبت و گفت، کاش ما هم مثل این شهدا کربلایی بشیم، کاش ما هم شهید بشیم، اما ما کجا و شهادت کجا.. او عاشق شهادت بود.
ملت شهید پرور استان البرز و شهر کرج منتظر استقبال از پیکر پاک این شهید بزرگوار هستند و خیابان ها زنگار گرفته شهر بار دیگر از عطر بهشتی پیکر پاک شهید پر خواهد شد.
لازم به ذکر است؛شهید محسن کمالی اولین شهید مدافع حرم شهر کرج و دومین شهید مدافع حرم استان البرز می باشد.
 پیش از این ،شهید رضاکارگربرزی در ۱۱ مرداد سال ۹۲ در سوریه به سوریه به شهادت رسیده بود.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۱/۳۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.