بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۶۸ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اسلام رحمانی در برابر اسلام وحیانی
 قرائت رحمانی از اسلام، اسلام را صرفاً یک دین اخلاقی می‌داند و معتقد است که حوزه‌ی سیاست از دین مجزاست و اسلام تنها برحسب اخلاقی بودنش مجاز به نصیحت و توصیه به نهادهای سیاسی برای منش اخلاقی است. بنابراین رابطه‌ی دین با دولت را به یک رابطه‌ی موعظه‌آمیز محدود می‌کند و وجه آمرانه‌ی دین بر سیاست را تا حد زیادی کم‌رنگ می‌کند.
پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،محمدمهدی مشهدی؛ رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با دانشجویان، ضمن توصیه بر پرهیز از سطحی‌نگری در ارتباط با مفاهیم اسلامی، به نقد برخی شعارهای اسلام‌نما و غلط‌انداز، همچون اسلام رحمانی که امروزه رایج شده است، پرداختند. در چند دهه اخیر در ایران، اسلام با پسوندهای مختلفی، همچون اسلام التقاطی، اسلام سرمایه‌داری، اسلام سوسیالیستی، اسلام سلطنتی، اسلام رساله‌ای، اسلام سبز، اسلام سیاه و در آخر اسلام رحمانی قرائت شده است.
 
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری
اعتراض شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به پیش نویس قطعنامه شورای امنیت
آیا این قطعنامه تعهد آور و الزام آور بین المللی جایگاه مجلس  و قوانین داخلی ایران را تضعیف نمی کند و ساختارهای تصمیم گیر داخلی را در عمل انجام شده قرار نمی دهد؟در صورت  عدم تصویب این توافق در داخل کشور  آیا ایران ناقض توافق در سطح جهان معرفی نمی شود؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور در ارتباط با انتشار پیش نویس قطع نامه رفع شورایی امنیت بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد:
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

توافق وین و تناسب آن با خطوط قرمزی که توسط رهبر انقلاب بارها تاکید شده است.

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا) ؛پارس به بررسی توافق وین و تناسب آن با خطوط قرمزی که توسط رهبر انقلاب بارها تاکید شده است پرداخته است:

۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

عراقچی: طول قطعنامه شورای امنیت 10 سال بوده و تمدید آن از نظر ما فاقد موضوعیت است/ مجلس درباره رد یا تصویب کلیت توافق نظر می‌دهد.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: طول قطعنامه شورای امنیت 10 سال بوده و تمدید آن از نظر ما فاقد موضوعیت است.

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا) ؛سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ابتدای نشست خبری خود از حمایت‌های مقام معظم رهبری و قدردانی کرد و گفت: آنچه ما را در این کارزار سخت قدرت می‌داد نفس گرم و حمایت و محبت مقام معظم رهبری، اصول و خطوط قرمز ایشان بود که برای ما راهنمای کار و معیار عمل بود.
وی همکاری بین دیپلماسی و رسانه در یک ماه گذشته و در طول مذاکرات وین را خوب خوانده و از انعکاس واقعی مذاکرات و فضای ایجاد شده برای مردم توسط خبرنگاران تشکر کرد.

۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۳
معاونت روابط عمومی و سایبری
برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی برای اقتصاد مقاومتی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به برنامه‌‌های این سازمان در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: کارگروه‌های نفت، کشاورزی، تولید داخل، صنعت در بخش علمی سازمان بسیج دانشجویی اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برنامه‌‌های این سازمان در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد مکمل یکدیگر و دو روی یک سکه هستند.
وی افزود: معتقدیم تا زمانی‌که فساد از اقتصادمان برداشته نشود و اقتصادمان سالم نشود نمی‌توان اقتصاد مقاومتی را دنبال کرد.
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۶
معاونت روابط عمومی و سایبری
انقلاب اسلامی برای ادامه راه و استمرار مسیر خود نیاز به نیرو دارد و این نیرو در بسیج است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان  گفت: انقلاب اسلامی برای ادامه راه  و استمرار و استکمال مسیر خود نیاز به نیرو دارد و این نیرودر بسیج تولید می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ کامیار مهدی پور  در نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی ادوار مختلف که در مجتمع فرهنگی رفاهی یاس در رشت برگزار شد،  با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان که تعدادی از دانشجویان دانشگاههای گیلان نیز در این دیدار حضور داشتند گفت: مقام معظم رهبری بعد از دیدار با دانشجویان سرشار از نشاط  و سرور می‌شوند.
وی با بیان اینکه دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان  برای ما یک دستور العمل است گفت: نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی ادوار مختلف را با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی از دهه 70 تا 90  برگزار کردیم تا از تجربیات این نخبگان بتوانیم استفاده کنیم.
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

آمریکا به دنبال «فلج موشکی» ایران/ کابوس صهیونیستها اینگونه کلید خورد/دست ایران روی ماشه می‌ماند.
آمریکایی‌ها با گنجاندن یک بند در پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت، بار دیگر ولع خود را برای فلج کردن توان موشکی ایران به بهانه قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای نمایش دادند.
گروه سیاسی- رجانیوز: در همان سالهای میانی دفاع مقدس که جمهوری اسلامی برای پاسخ دادن به حملات و تجاوزهای شهری رژیم بعث، به دنبال تشکیل یگان موشکی بود، در همان مقطع که ۱۳ نفر از جوانان رزمنده ایرانی برای آموزش‌های اولیه موشکی به سوریه رفتند، در همان روزهایی که اولین موشک ایران با همه مشقات و کارشکنی‌ها و کمبودها به سمت بغداد شلیک شد، کسی فکرش را هم نمی‌کرد که کمتر از ۲ دهه بعد، جوانان کم تجربه آن روز، قوی‌ترین یگان موشکی منطقه را اداره کنند به طوری که امروز به گفته صاحب نظران حوزه نظامی، جمهوری اسلامی ایران جزو ۱۰ کشور اول جهان در حوزه فناوری‌های موشکی باشد.

۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۰
معاونت روابط عمومی و سایبری