بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ
مسئول بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به این که عده ای از شما در دوران دولت اصلاحات مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه ها را بر عهده داشتید گفت:  در آن دوران دوره سختی را پشت سر گذاشتید و حال ما باید از تجربیات شما استفاده و الگو برداری کنیم.
مهدی پور  با بیان اینکه در حال حاضر سیاسی ترین تشکل ها کار سیاسی نمی‌کنند و در گیر مسائل ابتدایی هستند گفت: باید در این رابطه کاری کرد و از شما  به عنوان نخبگان تشکیلاتی استفاده کنیم.
وی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی و نظام ما برای ادامه راه و استمرار و استکمال مسیر خود نیاز به نیرو دارد و این نیرو در بسیج تولید می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی گیلان افزود: باز تولید نیرو یکی از ماموریتهای بسیج دانشجویی است که باید از شما نیروهای جوان و نخبه با تجربه در این مسیر کمک گرفت.
مهدی پور با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید بر محیط دانشجویی اثر بگذارید گفت: جای تامل است که این اثرچگونه باید باشد؟ چه راهبردی باید داشته باشیم تا بتوانیم انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده کنیم.
وی خطاب به مسئولین بسیج دانشجویی ادوار مختلف سالهای 70 تا 90 گفت: شما نمونه هایی هستید از بدنه بسیج دانشجویی که سرشار از اندیشه و تجربه هستید و می توانید به بسیج دانشجویی کمک کنید تا در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.
منبع:سازمان بسیج دانشجویی
۹۴/۰۴/۲۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.