بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

بسم الله الرحمن الرحیم


16 آذر مبارک . روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه ی خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. امام خامنه ای(مدظله العالی)

 

دانشجو با روشنفکری و آگاهی های خود هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشورشان دخالت کنند. ملت همیشه هوشیار ایران همواره در صحنه حاضر است و همچنان که 16 آذر 1332 سه تن از دانشجویان آگاه وبیدار در راه دفاع از هویت ملی خویش به پا خواسته وجان خود را فدا کردند. و امروز مستکبران عالم با سلاح جنگ نرم و ناتوی فرهنگی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران می باشند.

اگر به تقابل استکبار جهانی در سه دهه گذشته نظر بیفکنیم در می یابیم که در دهه اول تقابل در حوزه نظامی است وسراسر این دهه جنگ، کودتا و ترور می باشد . اما از ابتدای دهه دوم، بحث فراگیر عمومی در جامعه ایرانی مسئله «تهاجم فرهنگی» بود.

تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، هجوم فرهنگی و... مفاهیمی است  که بر سر زبان ها افتاد و گسترش یافت . مقام معظم رهبری از همان اولین سالهای پایان دفاع مقدس، دست دشمنان را خوانده و خبر از تهاجم و شبیخون فرهنگی آنان دادند . چنانچه در یکی از سخنرانی ها می فرمایند: «دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط – فرهنگ فساد و فحشاء – سعی می کند جوانهای ما را از ما بگیرد. کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی می کند یک تهاجم فرهنگی بلکه باید گفت یک شبیخون فرهنگی و یک قتل عام و غارت فرهنگی است .

ما دانشجویان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری  مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری در سنگر دانش خواهیم ماند و همواره از تلاش و کوشش  جهت رسیدن به رشد علمی و فن آوری باز نخواهیم ایستاد و وظیفه داریم در جهاد با جنگ نرم همچنان ثابت قدم و استوار بمانیم و با اعتلای فرهنگ دینی خود مانع نفوذ اندیشه های الحادی  و باور های غیر انسانی مستکبران به باورهای دینیمان شویم و ما افسران جنگ نرم موظفیم بهترین مبلّغ اسلام در عصر سرعت و ارتباطات باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد  با بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار است و اعلان می دارد مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح ا... « تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

....و من الله توفیق ...

معاونت برسی و تحلیل

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد

 

 

 

 

 

۹۳/۰۹/۱۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.