بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی ادامه داد: قرارگاه اصلی ظفر با محوریت مرز مهران و دو قرارگاه فرعی در شلمچه و چزابه در حال فعالیت است.

این مقام ارشد انتظامی به ترافیک ۱۰ کیلومتری زوار به سمت مرز مهران اشاره کرد و گفت: علی رغم اینکه هنوز موج زوار به سمت این مرز در جریان است؛ مردم مطلع باشند که به هیچ وجه نمی توانند از مرز مهران عبور کنند.

وی افزود: عراق نمی تواند هیچ خدماتی به زائران ارائه دهد، مردم به سمت ایلام حرکت نکنند.

جان نثاری خدمت به زائران، کمک به نیروهای انتظامی و برقراری نظم و امنیت را از اهداف قرارگاه عملیاتی ظفر دانست و گفت: در حال حاضر سه ایستگاه صلواتی با عنوان مردم یاری به زائران اباعبدالله خدماتی چون آب رسانی، سوخت سیار، تعمیرگاه سیار، خدمات درمانی و ... ارائه می دهند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا از به دنیا آمدن یک نوزاد در مرز مهران خبر داد و گفت: دو روز پیش یک خانم باردار در مرز فرزند خود را به دنیا آورد اما این امر مانع از سفر آنان به عتبات عالیات نشد و این خانواده پس از تولد نوزاد خود، رهسپار زیارت کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

جان نثاری با اشاره به استفاده از توان عملیاتی یگان های ویژه ناجا و پشتیبانی از مرز، خاطرنشان کرد: این یگان در حال حاضر برای اطلاع رسانی به زائران جهت بازگشت و مراجعه نکردن به مرز مهران از خودروی "صور" استفاده می کند.

منبع :خبرگزاری مهر

۹۳/۰۹/۲۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.