بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در ابتدای این نشست، شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان نهادی خواند که آثار وجودی فراوانی دارد و قوانینی که وضع می‌کند لازم  لاجرا است.

وی خاستگاه شکل‌گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی را انقلاب اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: استکبار پس از انقلاب همواره مسائل مختلف فیزیکی چون جنگ و فتنه را بر این انقلاب تحمیل کرده است تا مردم و کشور را درگیر کند، اما موفق
نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن با مطرح کردن بحث جنگ نرم تغییر مسیر داد و شیوه خود را عوض کرد.

امام‌جمعه کرج افزود: در این رابطه، مقام معظم رهبری بلافاصله بحث قرارگاه را مطرح کردند؛ ایشان مراحل مختلفی از جمله رخنه فرهنگی را مطرح و چاره را عمل‌کردن به شیوه قرارگاهی دیدند.

وی با تاکید بر اهمیت بازخوانی پیام مقام معظم رهبری در اوایل مهرماه سال ۹۳ که در هفت ماده به شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ کردند، توضیح داد: مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند که مدیریت چالشی این موضع با نگاه حکیمانه و معقول فرهنگی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه اگر مراکز فرهنگی ما کار خود را درست انجام ندهند در مقابل خداوند مسئول هستند، تصریح کرد: وقتی می‌بینیم کسی کار خلاف می‌کند باید با عمل او مقابله کرد.

آیت الله حسینی‌همدانی با تاکید بر اهمیت توجه به زیارت اربعین گفت: زیارت اربعین از نشانه‌های شیعه است و تاکید شده در این روز زیارت عاشورا بخوانید.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه کلمات کلیدی و تاکیدی در زیارت اربعین آورده شده که معارف بلندی دارد، افزود: برای شناخت و معرفت به امام حسین(ع) باید در زیارت‌نامه اربعین او را بشناسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به آماده شدن نخستین کتاب انقلاب استان البرز با عنوان فرهنگیان و دانش‌آموزان استان البرز گفت: هزار سند ساواک در این کتاب دیده شده است و نمایه‌ای بسیار فنی دارد، کسانی که به دنبال مصدر و سند انقلاب هستند می‌توانند به این کتاب مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۳/۰۹/۲۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.