بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی در ادامه افزود : بسیج دانشجویی استان البرز نیز میزبان دانشجویان مومن و عاشق راه حسین(ع) در سفر اربعین بود که البته علاوه بر این کاروان دانشجویی استان البرز، افتخار مدیریت و میزبانی تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تهران و برخی از استان های کشور نیز به استان البرز محول شده بود.
مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در ادامه از استقبال پرشور و ویژه دانشجویان خبر داد و گفت : لازم به ذکر است که استقبال از این سفر معنوی بیش از این تعداد بود که به دلیل  محدودیت کشور عراق در پذیرش زائران و ارائه ویزا، محدودیتهایی هم برای ثبت نام دانشجویان ایجاد کرد.
این مسئول در پایان افزود : استقبال پرشور مردم بالاخص جوانان نشان میدهد که توطئه دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل با ایجاد و حمایت از تروریستهای خون آشامی مثل داعش و تکفیری ها هرگز خللی در اراده پولادین مسلمانان مخصوصا شیعیان علی ابن ابیطالب (ع) و اعتقادات آنان نسبت به اهل بیت ایجاد نکرده بلکه ایمانها را قویتر میکند و انشاالله روزی فرا خواهد رسید که شاهد نابودی استکبار با همه عمّالش در منطقه و جهان خواهیم بود.
منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی
۹۳/۰۹/۲۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.