بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی با بیان اینکه در پیشبرد اهداف انقلاب، تنها مخالفت با آمریکا مطرح نیست، گفت: البته این امر (مبارزه با آمریکا) امروز به خوبی پیش می‌رود هرچند برخی می‌خواهند فتیله آن را پایین بکشند.

جعفری با بیان اینکه انقلاب جنبه‌های ارزشی و ایجابی نیز دارد، اظهار داشت: عمل خالص با روحیه جهادی یعنی وقتی کاری درست و حق است، بدون هیچ ملاحظه‌ای جز ملاحظه خدا آن را انجام دهیم که البته این کار سختی است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مدیران ما اسیر این ملاحظات هستند و حتی گاهی رئیس یک قوه در حالی که می‌داند یک کاری حق است، اما می‌گوید اگر آن را انجام دهم مردم به من رای نخواهند داد.

جعفری تصریح کرد: حتی نماینده مجلس نیز ملاحظه رای مردم را می‌کند که این یکی از بدبختی‌های نظام است که به جای کار برای خدا، برای مردم کار کنند.

وی تصریح کرد: عده‌ای برداشت متفاوتی از انقلاب دارند مثلا دوم خردادی‌ها شعار توقف انقلاب را سر می‌دادند و می‌گفتند هر روز نمی‌شود انقلاب کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: حضرت آقا 20سال است با این دیدگاه انحرافی مبارزه می‌کنند و چفیه روی دوش ایشان نماد مبارزه با این تفکر انحرافی است که اسم اصلاحات روی آن گذاشتند، اما این اصلاحات مقابل انقلاب اسلامی است و خیلی از مسئولین نیز آن را قبول ندارند.

جعفری افزود: یکی از مصداق‌های مجاهدت و تلاش در راه خدا کارهای قرارگاه خاتم است. دوست و دشمن مخالف و موافق و خودی و غیرخودی اقرار دارند که کار قرارگاه از نظر کیفیت، سرعت و حجم خوب و رضایت‌بخش است که این جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد:‌ ما باید در عرصه سازندگی و در همه ابعاد الگو باشیم. یکی از نیازهای شدید و بسیار جدی انقلاب اسلامی الگو شدن در کارهاست زیرا همه چشم‌ها امروز به ایران و جمهوری اسلامی دوخته شده است و آرمان‌های انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیاست که مهمترین بعد آن ظلم‌‌ستیزی است.

جعفری ادامه داد: پاسداری درست، کامل، به موقع و غیرمحافظه‌کارانه انتظار مقام معظم رهبری از ماست. سپاه باید از انقلاب اسلامی در حال پیشرفت محافظت کند که این خواست رهبری است و پاسداری به صورت غیرمحافظه‌کارانه باید در کار و مسئولیت هر کدام از ما مصداق پیدا کند.

وی ادامه داد: هر سازمانی که فکر کند در وضع مطلوب قرار دارد و دیگر نمی‌تواند بالاتر برود نقطه سقوط آن است که این را مبانی دینی ما نیز می‌گوید ولی در کتب مدیریت غربی مطرح می‌شود.

فرمانده کل سپاه، گفت:‌ سپاه و قرارگاه هدفشان عمق‌بخشی به نظام و اثبات کارآمدی نظام با کیفیت بالاست و انتظار از انجام هر کاری در سپاه این است که آن کار ارزشی باشد.

جعفری تأکید کرد: ما باید در سپاه الگو باشیم و اینکه بگوییم همه جا همینطور است و چون جامعه اینگونه است ما هم اینطور باشیم پاسداری نمی‌شود. از ویژگی‌های مدیریت جهادی سخت‌‌کوشی، پذیرش ریسک و خطر و داشتن دشمن و یا مخالف است. ترس از مخالفت در مدیریت جهادی مثل ترس از مرگ در مقابله با دشمن خارجی در جنگ است. صرف اینکه ما در سپاه هستیم و لباس سبز سپاه را می‌پوشیم جواب نمی‌دهد و کار و عملمان باید مصداق جهاد فی‌سبیل‌الله باشد.

وی ادامه داد: کشور نیاز اساسی به توسعه ارزش‌های دینی و روابط و کارها دارد و فرق قرارگاه با دیگر شرکت‌ها این است که ارزش‌‌ها را جایگزین ضدارزش‌ها کند.

جعفری در پایان گفت: 35 سال از انقلاب گذشته و فرصتی نداریم و چشم ملت‌های دیگر به الگوسازی سپاه و انقلاب در عرصه‌های مختلف است و انتظار آقا و انقلاب از سپاه در عرصه سازندگی این است که الگو شود و توسعه پیدا کند در جاهای دیگر.

منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۹۳/۰۹/۲۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.