بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

در این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و جبهه‌ مقاومت و بیداری اسلامی نقش آفرینی‌های ارزشمند و ماندگاری داشته و سرانجام در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسگری(ع) به شهادت رسید.

شهید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دروان دفاع مقدس بود که پدر وی در دوران جنگ تحمیلی ودر عملیات خیبر و برادرش نیز در عملیات والفجر 8 به شهادت رسیدند.

سردار حاج حمید تقوی یکی از افتخارات منطقه کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون و فرزند روستای ابودبس روستایی از توابع بخش مرکزی اهواز در درگیری‌های منطقه بلد در استان صلاح‌الدین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این سردار بزرگ که فرماندهی محور سامراء را بر عهده داشت در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به اسطوره‌ای بی‌بدیل تبدیل شد.

وی عصر روز شنبه هدف تک‌تیرانداز داعش قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت این سردار اسلام را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده و بستگان این شهید والام‌مقام، تبریک و تسلیت گفت.

در اطلاعیه سپاه پاسداران، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تقوی در تهران فردا ( هشتم دی‌ماه) ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر این سردار رشید اسلام روز سه شنبه(9 دی‌ماه) در اهواز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

منبع:خبرگزاری رجا

۹۳/۱۰/۰۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.