بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تجمع بزرگ 13 آبان، تداوم استکبارستیزی عاشورای حسینی از ساعت 9:30 صبح با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان در سراسر کشور، در تهران مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز شد.

هیئات مذهبی نیز در تقارن 13 آبان امسال با روز عاشورا در این مراسم حضور پررنگی دارند.

تجمع‌کنندگان با حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من‌الذله» و «لبیک یا خامنه‌ای»، پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نمادهای اسکتبار جهانی، زیر پا انداختند.

پس از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان، مدیحه سرایی و عزاداری امام حسین(ع) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، پیکر پاک 45 شهید گمنام دفاع مقدس نیز بر روی دست مردم عزادار تشییع خواهد شد.

منبع:خبرگزاری فارس

۹۳/۰۸/۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.