بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

جعفری افزود: همین بیداری اسلامی که بنا بر فرموده رهبری عزیزمان، شعاع آن تا اروپا و آمریکا رفته است، ثمره همان دوران است هرچند برخی سعی دارند در بررسی دفاع مقدس، تنها به خرابی ها و مشکلات آن اشاره کنند. فرمانده کل سپاه با اشاره به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی، بُعد ظلم ستیزی آن را بسیار موفق دانست و گفت: ما در ابعاد دیگر نظیر موضوعات فرهنگی، عدالت اجتماعی و غیره نیز باید تلاش بسیاری کنیم تا همه این ابعاد در شان انقلاب اسلامی محقق شود. جعفری با بیان اینکه حفظ دستاوردها از تحقق آنها سخت تر است، خاطرنشان کرد: ما امروز هرچه داریم از روحیه ظلم ستیزی و ایستادگی ملت انقلابیمان در برابر آمریکا، صهیونیستها و زورگویان است. وی به سالهای ابتدای جنگ اشاره کرد و اظهار داشت: بنی صدر در آن زمان اعتقادی به نیروی های عظیم مردمی نداشت و در برابر دشمن متجاوز، معتقد به مذاکره بود اما امام راحل(ره) «نه» بزرگی به او گفت و پس از فرار بنی صدر که وحدت ارتش و سپاه شکل گرفت، دیدم چطور نیروی عظیم مردمی توانست موفقیت‌های بی شماری را رقم بزند. فرمانده کل سپاه با تاکید بر حفظ روحیه ظلم ستیزی تصریح کرد: مگر می شود جمهوری اسلامی روی کار باشد و در مقابل زورگویی مستکبرین به مسلمانان بی اعتنایی کند؟ این با اصل سیاسی اسلام همخوانی ندارد. جعفری به اوضاع سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در سوریه نتوانست اهداف خود را محقق کند و آنها جرات حمله به این کشور را پیدا نکردند. وی اضافه کرد: اگر امروز انقلاب ما به دستاوردهای بزرگی در زمینه های مختلف رسیده، ثمره همان مقاومت و ایستادگی مردم است که در دوران دفاع مقدس به خوبی خودش را نشان داد. فرمانده سپاه گفت: عملیات های بزرگ زمان جنگ در حالی با موفقیت به پایان رسید که ما در تحریم کامل اقتصادی و نظامی بودیم. جعفری در عین حال افزود: شاید گاهی برخی سیاسیون در زدن حرف حق تردید کنند و مثلا بخواهند طوری حرف بزنند که مردم خوششان بیاید ولی شهدا این طور نبودند. وی تاکید کرد: عزت ما در مسایل اقتصادی یا موضوعات دیگر نیست بلکه همین روحیه انقلابی و مجاهدت است که باید در صدد تعمیق آن باشیم. فرمانده سپاه افزود: جهاد تنها به معنی مبارزه مسلحانه با دشمن خارجی نیست بلکه ما باید در حوزه های دیگر اجتماعی و فرهنگی و سیاسی نیز با روحیه انقلابی عمل کنیم. جعفری یادآور شد: دیدید در فتنه 88 عده ای بر سر چند رای می خواستند همه چیز را زیر سوال ببرند و اسم آن را هم حق طلبی گذاشته بودند. وی در پایان شهید کاظمی را یکی از علمداران دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: این شهید بزرگوار طوری با ایمان و اعتقاد عمل می کرد که هر مسئولیتی به او سپرده می شد، خیالمان راحت بود.

منبع»خبرگزاری فارس

۹۳/۱۰/۱۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.