بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

حیدری گفت: رسانه‌هایی که مرگ یک خواننده پاپ را با آن آب و تاب منعکس می‌کنند و به عنوان پدیده اجتماعی غیرقابل انکار مطرح می‌کنند اما نسبت به انعکاس تجمع دانشجویی مردمی که در حمایت از حضرت رسول (ص) بوده است، بی‌انصافی به خرج می‌دهند و آن را منعکس نمی‌کنند.
وی افزود: عدم انعکاس این تجمع توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب نشان می‌دهد این رسانه‌ها در این که مدعی‌اند منعکس‌کننده اخبار واقعی مردم هستند، ‌دروغ می‌گویند و انعکاس‌دهنده بدنه اصلی اجتماع نیستند. همچنین دین‌باوری و پدیده‌های مربوط به حوزه دینی مردم برای این رسانه‌ها از کوچکترین اهمیتی برخوردار نیست.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی در ادامه تصریح کرد: چگونه مرگ یک خواننده پاپ برای آن رسانه‌ها یک پدیده اجتماعی محسوب می‌شود اما تجمع هزاران نفر در حمایت از رسول اکرم (ص) خیر. رسانه‌‌های اصلاح‌طلب باید نسبت به رفتار متناقض و دوگانه‌شان درباره پدیده اجتماعی پاسخ دهند.
حیدری با بیان اینکه رسانه‌های اصلاح‌طلب از فهم و شعور مردم سوءاستفاده می‌کنند، گفت: اینان اگر صادق هستند باید همه موضوعات را منعکس کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: البته همچنان بسیج دانشجویی پیگیر این موضوع است که وزارت خارجه در خصوص رفتاری که از خود نشان داده و اینکه به موقع موضع نگرفته و بر خلاف عرف دیپلماتیک در فرانسه حضور یافته، پاسخ دهد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی تأکید کرد: این حرکت در سیاست خارجه دور از شأن عزت، حکمت و مصلحت نظام اسلامی در سیاست خارجی است که تداوم آن قطعا آسیب‌های بیشتری وارد خواهد کرد.
حیدری با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید در این خصوص به وظیفه قانونی‌شان عمل کنند، گفت: بعد از گذشت یک سال و نیم از روی کار آمدن دولت یازدهم وقت آن رسیده است که وزارت خارجه و شخص ظریف پاسخ‌های صریحی در خصوص این موضوعات به مردم ارائه دهند.
وی افزود: چگونه است قدم زدن 15 دقیقه‌‌ای ذلیلانه ظریف و کری افتخار وزارت خارجه می‌شود اما از کنار اهانتی که به رسول اکرم (ص) صورت گرفته عبور می‌کنند و به فرانسه سفر می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: این رفتار از سوی وزارت خارجه در شأن سیاست خارجی جمهوری اسلامی نیست و ظریف باید در این خصوص پاسخ‌های مستدلی ارائه دهد و البته نمایندگان مجلس نیز باید به وظیفه خودشان عمل کنند.

منیع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۹۳/۱۱/۰۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.