بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و حزب‌الله که در میان آنها، علی‌اکبر حزب‌الله، «جهاد مغنیه» و سردار اسلام پاسدار شهید «محمدعلی الله‌ دادی» نیز نورافشانی می‌کند، بار دیگر نشان داد که «سرنوشت مقلدان خمینی (ره) چیزی جز شهادت نیست». خون پاک و مقدس این شهدا، باز هم جان‌های مشتاق را برای پیمودن این راه پرافتخار و آسمانی ترغیب کرده و منجر به تجدید بیعت مجدد با شهدا و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) برای مبارزه با استکبار و در رأس آن رژیم جعلیتان شد.
پاسخ کوبنده و مقتدارنه  حزب الله لبنان به تحرکات اخیر شما پاسخی بود که نشان داد خون های جاری شده در راه مقاومت باعث  تضعیف این راه نیست بلکه حقانیت مقاومت را به مردم منطقه ثابت می کند و عزم ها را در راه رسیدن به هدف محکم تر می کند، مقاومت لبنان از ابتدای پیدایشتان این امر را ثابت کرده است. بلا شک شما اسرائیلی ها باید در طول این سال ها درس بزرگی را یاد می گرفتید که ترور و شهادت بزرگان مقاومت همیشه باعث قویتر شدن اراده مقاومت در مبارزه با صهیونیست ها بوده است.
باید به یاد بیاورید زمانی که ترور  شهید شیخ راغب حرب باعث پیشرفت مقاومت شد، و اسرائیل از بیروت، جبل، بقاع غربی و بیشتر جنوب لبنان خارج شد، و سید عباس موسوی را کشتید و گمان کردید که مقاومت نابود خواهد شد اما بعد مدتی در سال 2000 با ذلت از لبنان خارج شدید، و بلاشک خون حاج رضوان و پسرش جهاد مغنیه علامت خطر بزرگی برای شما اسرائیلی ها می باشد و بشارت بزرگی برای پیروزی مقاومت در نبرد نهایی را دارد.
عملیات اخیر حزب الله لبنان در پاسخ به گستاخی های شما تنها یک پیام را در بر دارد،
"خدا حافظ روز های شهرک سازی و سلام به روز های پناهگاه سازی"
ما دانشجویان نیز همانند رزمندگان حزب الله و مردم مظلوم و بی پناه غزه عاشق مبارزه با صهیونیت ها هستیم.
بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی
منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی
۹۳/۱۱/۱۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.