بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

احمدی روشن راه شهدا را الهی توصیف کرد و گفت: خانواده های شهدا هرگز در راهی که فرزندانشان رفته شک نکنند و ایمان داشته باشند، راهی که آنان انتخاب کرده اند همان راه خداوند و اولیاء الهی است و شهدا همواره زنده اند.
پدر شهید مصطفی احمدی روشن افزود: وعده خداوند تخلف ناپذیر است و آنانی که در راه خدا، ارزش ها و آرمان های مقدس اسلام شهید شده اند همواره جایگاه والایی در نزد پرودگار دارند.
وی بازگویی ویژگی ها و شخصیت های بارز شهدا را از اهم وظائف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: خانواده های شهدا باید از شهید خود تعریف کنند تا الگوی نسل جوان ما باشند و از وظائف اصلی دولت جمهوری اسلامی ایران است که در این راه تلاش کنند و با تهیه و تدوین کتاب هایی از ویژگی ها و شخصیت شهدای گرانقدر کشورمان، به صورت واحدهای درسی در دانشگاه ها و مدارس تدریس شود.
احمدی روشن، با اشاره به ویژگی های برجسته شهید بزرگوارش افزود: تا سه سال قبل کسی مصطفی را اینگونه نمی شناخت ولیکن قطره های خون مصطفی در راه آرمان های کشورش او را به دنیا نشان داد که او در احترام گذاشتن به والدین، مقید بودن به احکام و دستورات دینی و ولایتمداری نمونه بود.
پدر شهید مصطفی احمدی روشن در حالیکه اشک هایش مانع از ادامه سخنان نشد افزود: مصطفی سرباز خوبی برای کشور بود وهمچون شهدای گرانقدری که در میدان مین جان فشانی کردند فرزند من نیز کم نگذاشت.
وی با انتقاد شدید از سیاست های دوران اصلاحات بیان داشت: زمانی که جریان خیانت دوره اصلاحات انجام شد، غنی سازی اورانیوم در ایران تعطیل شد و در سایت را مُهر کردند و در واقع استکبار کلاه گشادی روی سر مسئولین گذاشت.
احمدی روشن افزود: مصطفی من، در آن دوران نحس اصلاحات همچون مرده متحرک بود و قصد داشت سایت را ترک کند که من نگذاشتم و بعد از آن دوره، مجدد مقام معظم رهبری دستور دادند تا مهر و موم ها را بشکنند و شروع به کار کنند که فرزند من و دیگر فرزندان برومند این سرزمین ۱۲ شبانه روز شروع به کار کردند و به لطف خداوند، صنعت هسته ای را به ۱۹ هزار دستگاه سانتیفویژ رساندند.

مسئولین نظام به خنده و چراغ سبز دشمن دل نبندند
 
احمدی روشن، با تاکید بر هوشیاری و دشمن شناسی افزود: امروز با این افزایش بصیرت در کشور اگر کسی گول دشمنان را بخورد به خداوند قسم به کشور خیانت کرده است چون آنها قسم خورده اند تا کمر ملت ایران را بشکنند لذا مسئولین باید بیش از این حواسشان جمع باشد و به خنده و چراغ سبز آنان دل نبندند!
پدر شهید مصطفی احمدی روشن متذکر شد: ایادی غرب هیچ گاه نمی خواهند ما روی پای خود بایستیم و از نظر صنعت و علمی پیشرفت کنیم و به همین دلیل دانشمندان کشورمان را شهید می کنند.
وی افزود: صنعت هسته ای کشور به جایی رسیده که استکبار جهانی احساس می کند باید با تیم مذاکره کننده صحبت کنند و امیدواریم این صنعت که به عنوان ودیعه و میراث ارزشمند شهدای هسته ای است از آن به خوبی حراست کنند و از خط قرمزهای رهبری عبور نکنند.
احمدی روشن، با انتقاد از حضور آلمانی ها در کشور هم گفت: چرا باید وضعیت کشور به گونه ای باشد که فلان مسئول آلمانی در قلب ایران اسلامی حضور داشته و با اشرار تماس بگیرد ؟! این صحنه ها دیگر نباید اتفاق بیفتد و مسئولان باید پیش خداوند و ملت قهرمان پاسخگو باشند.
پدرشهید احمدی روشن، ولایتمداری را رمز موفقیت و سربلندی از هجمه های دشمنان دانست و گفت: مصطفی همچون دیگر شهدای گرانقدر یک ولایتمدار واقعی بود و با یک فرمان رهبری در حذف مهر و موم سایت ها ، ۱۲شبانه روز پشت دستگاه ها به همراه تیمش کار کرد چرا که نمی خواست حرف رهبری زمین بماند.
وی افزود: همچون حسین فهمیده با ۱۳سال سن، بصیرت را درک می کند و کاری می کند که رهبر کبیرانقلاب اسلامی می فرماید "رهبر ما طفل ۱۳ ساله حسین فهمیده است که به جبهه می رود و نارنجک به کمر بسته به زیر تانک دشمن می رود".
احمدی روشن با اشاره به جنبش وال استریت در کشورهای اروپایی و عکس شهید احمدی روشن در ۱۷ شهر آمریکا گفت: در جریان جنبش وال استریت که در کشورهای اروپایی وآمریکا رخ داد، مردم ۱۷ شهر آمریکا از عکس مصطفی استفاده کردند و این حرکت طول دوران انقلاب اسلامی بی سابقه بود که در کشوری که قسم خوده به خون ملت ایران است عکس شهید بدرخشد.

منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۹۳/۱۱/۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.