بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: بهره مندی از رویکرد ارزشی و هدف گیری اصلاح مفاسد جهانی و بشری از جمله خصوصیات منحصر به فردی است که انقلاب اسلامی ایران  را از دیگر انقلاب های جهان متمایز می سازد،لذا انقلاب اسلامی ما محدود به مرزهای جغرافیایی نیست و هدف متعالی اصلاح فساد در جهان را بعنوان مسیر روبه جلوی خود انتخاب کرده است.
حیدری با اشاره به انتقاد ناپذیری دولتمردان در برابر انتقادات دلسوزان انقلاب به برخی عملکردهای ناصواب عنوان داشت:برخی دولتمردان در ظاهر شعار تدبیر را سر می دهند اما عملاً این شعار را توهین و تحقیر و تهدید منتقدان ترجمه می کنند.
وی در پایان گفت:بسیج دانشجویی اجازه نخواهد داد در دوره ای که انقلاب اسلامی دست برتر را درمنطقه دارا می باشد،با برخی اعمال ناصحیح غیر دیپلماتیک ،نوای ذلت از سیاست خارجی شنیده شود،و فریاد اعتراض دلسوزانه خود به اینگونه رفتارهای مخالف ماهیت انقلاب اسلامی را بدون توجه به تهدیدات و توهین های متعدد برخی عناصر ادامه خواهد داد.

منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۹۳/۱۱/۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.