بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

این استاد دانشگاه افزود: اگر قرار باشد امنیت این کشور به هم بخورد، ما این امنیت را به زلف امنیت هفت میلیارد نفر گرفته ایم.
رئیس مرکز بررسیهای دکترینال راجع به نامه ی رهبر انقلاب به جوانان غربی نیز گفت: این نامه با استقبال جوانان اروپایی مواجه شده است و یک موجی هم در داخل کشور شروع شده است و این یک نوع دیپلماسی علمی دانشجویی بین دانشجویان غربی و دانشجویان ایرانی و طلاب است. نوع دیپلماسی با این جوانان غربی که قصد مطالعه اسلام را دارند مهم است یعنی ما چه چیز از اسلام را می خواهیم به آنها معرفی کنیم. بعد از وقوع این قضایا که مطالعه در مورد اسلام شروع شده شما باید مشخص کنید در این فضا چه می خواهید بگویید.

عباسی گفت: آیت الله جوادی آملی می گویند کارکرد اسلام در قسط است و اگر در جامعه پیاده نشود اسلام کارکردی ندارد. شما اگر این را با چند جمله به جوان فرانسوی بگویید باید قبل از آن بدانید که قسط در جامعه پیاده شده یانه؟ چرا رهبری می گوید مطالبه عدالت؟ چون هنوز نسبت به آن تشنگی وجود دارد و رفع نشده است. ما باید این عناصر و ارکان را در ارائه دین رعایت کنیم و اینها همان نکاتی هستند که در بالا بردن ضریب نفوذ نامه ی رهبری موثر است.
این استاد دانشگاه با بیان این که نباید به مذاکرات امید داشت افزود: آمریکا از مذاکرات تعریفش این است که شما تسلیم شوید. چهار نوع تحریم وجود دارد. تحریم سازمان ملل، اتحادیه اروپا، کنگره و دولت. مذاکرات ما با آمریکا فقط نوع چهارم است یعنی باز هم سه لایه از تحریم برداشته نمی شود و هیچ اثری نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: آمریکا بر سر مواضع خودش هست و کوتاه نمی آید تا شما را به زمین بزند. ما تجربه داریم و این اولین بار نیست که با شیطان در این قضایا درگیر هستیم. لذا مذاکرات خوب است انجام شود. نظام حمایت می کند و ما هم حمایت می کنم اما این که بنشینیم و دست روی دست بگذاریم به امید این که در مذاکرات یک اتفاقی بیفتد و وضع زندگی مردم خوب بشود، این پنبه را باید از گوشمان بیرون بیاوریم.

عباسی خاطر نشان کرد: یک وجه مذاکرات این بود که مشکل پاسپورت ما را درست کند. پارسال آقای ابوطالبی را به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل معرفی کردند اما به خاطر این که در قضیه لانه جاسوسی در یک عکس، او مشاهده شده وی را نپذیرفتند و اگر قرار بود این مذاکرات نتیجه بدهد در طی این یازده ماه گذشته باید سفیری را که معرفی کردید را می پذیرفتند.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۳/۱۱/۱۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.