بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

رئیس دیوان عدالت اداری در تجمع 22 بهمن مردم کرج

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه نباید به بهانه تحریمها و تهدیدها ، مشکلات اقتصادی و سخنان توخالی استکبار جهانی عزت خود را فدا کنیم و از مصالح خود دست بشوییم ادامه داد: ما همراه با رهبر خود ضمن تقدیر از زحمات هیئت دولت و گروه مذاکره کننده ، تلاشهایی که در این راستا کشیده شده است را قدر میدانیم و به آنها دست مریزاد می گوییم و از آنها می خواهیم همان تلاشی را که برای مسئله تفافقات هسته ای انجام داده اند را پیگیری نمایند و در این میان منافع ایران اسلامی و خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی ایران را در اولویت تمام مسائل قرار دهند.
سخنران مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن در کرج با اشاره به سخنان دوروز پیش رهبری در این خصوص گفت : همانگونه که رهبری بزرگوار ایران اسلامی در خصوص بحث مذاکرات با تدابیر داهیانه تأکید کردند ، عزت و اقتدار ایران و ملت از همه بخشها اهمیت بیشتری دارد و ما نیز همین را از گروه مذاکره کننده میخواهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در ادامه با بیان اینکه تحریمها فرصتی گرانبها برای پیشرفت گشور است اظهار داشت : تهدیدهای دشمن همیشه بادکنکی توخالی بوده و در تمام تاریخ انقلاب اسلامی تکرار شده است و ما از آن واهمه ای نداریم ولی مسئله ای که امروز باید به آن توجه کنیم و آن را جدی بگیریم مسئله تهاجم فرهنگی است که با شدت هرچه بیشتر بخشهای مختلف کشور و جوانان را تهدید میکند.
وی افزود : گزینه های روی میز آمریکا و استکبار جهانی در مقابل گزینه های اقتدار و پشتیبانی ملت از نظام ما هیچ است ولی باید مسئله فرهنگ و هجمه های شدید به آن را با تمام توان رصد و دفع کنیم.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان امروز پیام ملت ما را شنیدند و بدانند مانند تمام سالهای گذشته و تاریخ پراقتدار انقلاب لحظه ای از ایستادگی دست برنخواهیم داشت.     

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۳/۱۱/۲۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.