بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

فضلی، یکی از اهداف تشکیل این ستادها در استان ها را برگزاری یادواره های شهدا دانشجو دانست و گفت: خوشبختانه از ابتدای تشکیل این ستاد شاهد همگرایی و تاثیر معنوی آن دربین دانشجویان بخصوص تشکل های دانشجویی غیرهمسو هستیم.
وی ادامه داد: با فعالیت این ستاد در دو ماه گذشته ۲۰ یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه های استان به صورت جداگانه برگزار شده است.
فضلی ازساکنان استان البرز خواست برای ثبت اسامی شهدای دانشجوی دوران دفاع مقدس
با بسیج دانشجویی استان از طریق دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها یا مرکز بسیج دانشجویی واقع در بلوار شهدای چهارصد دستگاه کرج، همکاری کنند.
مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز درادامه به برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان البرز در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه اشاره کرد و افزود: این یادواره در سالن همایش های مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۱۳.۳۰ با حضور خانواده این شهدا، دانشجویان و مسوولین برگزار می شود.

دیدار مسوولان با ۲۵ خانواده شهید دانشجو درالبرز

فضلی در ادامه بیان کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، اعضای بسیج دانشجویی به همراه جمعی از روسای دانشگاه ها، مدیرکل بنیاد شهید و فرمانده سپاه استان از ۲۵ خانواده شهید دانشجو دیدار کردند.
وی گفت: این دیدارها از ابتدای این دهه مبارک آغاز شده و با شناسایی بیشتر شهدا، این روند ادامه خواهد داشت .

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۳/۱۱/۲۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.