بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول بسیج دانشجویی کشور در ادامه اظهار داشت: در حوزه موضوعات سیاسی براساس قانون مجلس شورای اسلامی به مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی صرفا برای برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها می‌بایست مجوز بگیریم اما ما بنا را بر تعامل گذاشته‌ایم و برای خیلی از کار‌ها و فعالیت‌ها مسئولان بسیج دانشگاه‌ها مجوز می‌گیرند.
وی در خصوص انتخاب رئیس دانشگاهها نیز گفت: انتخاب رئیس دانشگاه به عهده دولت است ما به خط کسی کاری نداریم و ملاک ما عملکرد آدم‌هاست هر جا مغایرت داشت با اهداف انقلاب به آن‌ها می‌گوییم. می‌توان با رئیس دانشگاه دوست بود و در عین حال اگر رفتاری مغایر داشت به او گفت.
حیدری با اشاره به یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: طبق فرمایش ایشان نباید از شاکله بسیج دو حرف بیرون آید باید با هماهنگی با سایر بسیج اقشار، حرف زد. ما در بسیج اختلاط دختر و پسر نداریم هر کدام دفتر جداگانه‌ای دارند اما با هم هماهنگ هستند.
وی تاکید کرد: بسیج خواهران زیر مجموعه بسیج برادران نیست یک بسیج داریم که در دو بخش خواهران و برادران است.
وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه شما در دانشگاه صرفا اجرای برنامه نیست گفت: وظیفه بسیج در دانشگاه دفاع از انقلاب و اسلام است نباید سقف اهدافتان به اجرای برنامه‌ها محدود شود و ذهن به اجرای چند برنامه خاص متمایل شود، باید در ابتدا معضل را شناسایی کرد و سپس برای آن برنامه ریزی صورت داد. براساس نقش محور و مسئولیت محور بودن جلو بروید.
مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه سالانه ۵ میلیون نفر به اردوهای راهیان نور می‌روند افزود: بسیاری‌ها می‌گویند که این بودجه را سپاه فراهم می‌کند خیر اگر کل بودجه سپاه را قرار دهید جوابگو این هزینه نخواهد بود از ابتدا قرار بود که بسیج و سپاه به همراه دولت و همچنین به همراه مردم این کار را انجام دهند راهیان نور سه بخش حمل و نقل اسکان و تغذیه را دارد بسیج مقرر کرد که وضعیت اسکان را سامان دهد و همچنین ۵۰ درصد حمل و نقل را به عهده گرفت که ۵۰ درصد دیگر باید دانشگاه یا خود دانشجو دهد.
حیدری با اشاره به بهره گیری کامل از امکانات دانشگاه توصیه کرد: نگویید این دولت با تدبیر کم و امید زیاد است، نه. با اساتید و... ارتباط بگیرید البته استثناهایی وجود دارد اما بدانید شاکله اصلی روسای دانشگاه با شما عناد ندارند حداقل این است که کسی به خود اجازه نمی‌دهد راجع به بسیج حرف بد بزند.
وی در ادامه تصریح کرد: انقلابی بودن موضعش رفتار اخلاق گرایانه است حتی حق نداریم به استاد یا رئیس دانشگاه که اگر غیرانقلابی بود توهین کنیم حرف‌های خود را محکم اما مودبانه و مستدل بزنیم قانون مهم‌ترین دستاویزی است که می‌توان از آن استفاده کرد.
وی با بیان اینکه دعوا بر سر مسئولیت بسیج در فرهنگ بسیج نیست اظهار داشت: اگر این چنین بودید، بدانید که فرهنگ آن ضعیف شده است عقبه ما انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدا هستند انتخاب مسئول باید التماسی باشد نه انتخابی و انتصابی این فرهنگ ما است و اگر خلاف آن عمل کردیم مشکل ماست.
وی با بیان اینکه در دانشگاه نیاز به جذب وجود دارد ادامه داد: باید برنامه ریزی اصلی بر روی جذب باشد در دانشگاه باید عِده و عُده داشت تا به اهداف خود رسید مسئولیت برای کسی است که صد درصد با انقلاب و حضرت آقا باشد در خصوص دانشجویان اهل سنت نیز؛ وحدتی که امام گفت تاکتیک سیاسی نیست دانشجویان اهل سنت هم باید صاحب بسیج باشند حزب اللهی‌های آن‌ها هم باید بیایند و احساس کنند که بسیج هم برای آنان است.
مسئول بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: سختی‌ها شما را تربیت می‌کند بچه‌های بسیجی فارغ التحصیل همیشه یک سر و گردن بالا‌تر از بقیه هستند چرا که بحران دیده‌اند و آن را می‌دریت کرده‌اند. شما بعد‌ها متوجه خواهید شد که چه نتیجه‌ای برای شما داشته است.
وی در پایان با اشاره به یکی از ویژگی‌های مسئول بسیج گفت: مسئول بسیج باید از خودگذشته و سعه صدر داشته باشد یا این روحیه را داری و مسئولیت را قبول می‌کنی و یا سعی می‌کنی که آن را در خود ایجاد کنی.
منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی
۹۳/۱۲/۰۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.