بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی تاکید کرد: آقای هاشمی و تمامی همفکران ایشان باید بدانند قرب و بعد ما با افراد و مسئولین مانند آنها نیست ما افراد را به پایبندی به ارزش های اسلامی و ولایت مداری آنها می سنجیم هر گاه فعالیت مثبتی داشته باشند تشکر و تقدیر می کنیم و هرگاه رفتاری غلط داشته باشند انتقاد می کنیم برخلاف شما که بدون در نظر گرفتن رفتار اشخاص تنها براساس اینکه به شما تا چه حدی وفادار بماند از او دفاع می کنید.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اظهار داشت: به نظر می رسد هدف آقایان از مطرح کردن این مسائل منحرف کردن اذهان عمومی از مسائل اصلی است آقایان به خوبی می دانند دکتر روحانی نتوانسته حتی به صورت حداقلی وعده های خود را عملی کند لذا با طرح چنین مسائلی سعی در منحرف کردن اذهان دارند.
میرحاجی توجیه حکم احتمالی پرونده مهدی هاشمی را دیگر دلیل طرح چنین مسائل دانست و تصریح کرد: آقای هاشمی به خوبی می داند مهدی هاشمی چه کار های انجام داده لذا تمام توان خود را برای فشار بر دادگاه و جلوگیری از این آبروریزی به کار برده همان گونه که ریاست دستگاه قضا پیش تر به برخی از این فشار ها اشاره داشته است و آن را تایید کرده.
وی در پایان خطاب به هاشمی رفسنجانی که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده است گفت: آقایان و همفکرانشان بدانند و فراموش هم نکنند که تمامی انتقادما به احمدی نژاد این است که چرا در اواخر مسئولیتش شبیه به شما شده بود.

منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۹۳/۱۲/۰۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.