بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز مناطق عملیاتی فتح المبین، شرهانی، شوش، فکه، دهلاویه، تنگه چزابه، هور، هویزه، شلمچه و اروند را از جمله مناطق مورد بازدید دانشجویان در کاروان های راهیان نور اعلام کرد و اظهار داشت: در تمامی این بازدید ها راویان هشت سال دفاع مقدس خاطرات، روند اجرای عملیات، ایثارگری رزمندگان و هر آنچه در مناطق رخ داده است را برای دانشجویان بازگو خواهند کرد.
فضلی افزود: همچنین علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، اجرای نمایش های مرتبط با دفاع مقدس و شرکت در برنامه رزم شبانه نیز برای دانشجویان حاضر در اردوهای راهیان نور تدارک دیده شده است.
اعزام اولین کاروان دانشجویی البرز به راهیان نور بازدید از یادمان های دانشجویی در اولویت وی در پایان تصریح کرد: برنامه ویژه ای در قالب بازدید از یادمان های دانشجویی دکتر چمران در دهلاویه و شهید دانشجو علم الهدی در هویزه نیز در اولویت بازدید برای دانشجویان قرار داده شده است.

منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۹۳/۱۲/۲۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.