بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم
 

یکی از مصداقهای عدالت، مبارزه‌ی با فساد مالی و اقتصادی است که بایستی جدی گرفته شود. من سالها پیش هم این را گفته‌ام، بارها هم تأکید کرده‌ام، تلاشهای خوبی هم انجام گرفته است و دارد انجام میگیرد؛ اما مبارزه‌ی با فساد، کار دشواری است؛ کاری است که انسان، مخالف پیدا میکند. شایعه درست میکنند، دروغ میگویند و آن کسی که در این میدان جلوتر از دیگران حرکت کند، بیشتر از همه مورد تهاجم قرار میگیرد. این مبارزه هم لازم است و باید انجام بگیرد. خوب، کسانی که بخواهند این کارهای بزرگ را چه در زمینه‌ی پیشرفت، چه در زمینه‌ی عدالت انجام دهند، باید مدیرانی باشند که به این چیزها معتقد باشند؛ حقیقتا عقیده داشته باشند که باید عدالت برقرار شود، باید با فساد مبارزه شود. مدیران معتقد و مؤمن به این مبانی که دارای شجاعت باشند، دارای اخلاص باشند، دارای تدبیر و عزم راسخ باشند، قطعا میتوانند این مقاصد و این اغراض عالی الهی را تحقق ببخشند.
( بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام رضا علیه‌السلام 01/01/1388)
 
اساس نظام اسلامی عدالت و حمایت از مظلومان در برابر ظالمان است . جامعه و نظامی را میتوان سالم انگاشت که در اجرای عدالت و قانون چشم بر هیچ خطا و خطاکاری نبندد و حکم الهی را هرچند خوشایند عداهای نباشد اعلام و اجرا نماید.
 
همه باید بدانیم تنها و بالاصاله ما باید به ذات بی انتهای ربوبی پاسخگو باشیم و در درگاه عدل او مسئول هستیم. اگر بخواهیم خوشایندی بندگان را بر رضایت حق تعال ارجحیت بخشیم بدانیم که مشرک و کافر هستیم و در زمره ظالمان قرار خواهیم گرفت و عاقبتی جز آتش در انتظار نخواهیم داشت.
 
ما دانشجویان بسیجی و عدالت خواه در راستای پیگیری و محاکمه یکی از مفسدان دانه درشت اقتصادی ٰ سیاسی و امنیتی از حمیت و جدیت قوه قضائیه و از شجاعت و صلابت قاضی پرونده جناب آقای قاضی مقیسه که با وجود تمامی مشکلات سعی کردند آنچه به عدالت نزدیک تر است را به منصه ظهور بگذارند کمال تشکر و قدردانی را داریم و یکپارچه و همدلانه حمایت خود را از اجرای قانون و حکم اعلام شده در خصوص آقازاده جنجالی که هزینه های هنگفتی را بر نظام و ملت ایران وارد ساخته  اعلام می نماییم. 
 
ما دانشجویان ولات مدار و بسیجی خواستار این هستیم علاوه بر برخورد با مفاسد اقتصادی انشاءالله هرچه سریعتر شاهد برپایی جلسات محاکمه سران فتنه باشیم تا متخلفان و خیانتکاران به نظام به سزای عملشان در این دنیا برسند.
 
باشد که در این مملکت اسلامی هیچ فسادی رخ ندهد و هیچ فاسدی احساس امنیت نکند و حرکت نظام در سایه قوانین اسلامی امید بخش برقراری عدل در سراسر گیتی و ظهور منجی عالم باشد.
 
والعاقبة للمتقین
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
منبع:سایت سازمان بسیح دانشجویی
۹۳/۱۲/۲۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.