بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی به جنبه دوم حکم مهدی هاشمی پرداخت و گفت: اعلام میزان حکم مجازات مهدی هاشمی که تعجب همگان را برانگیخت جنبه دوم این پرونده است. ای کاش کیفر خواست آقازاده بزرگ در معرض افکار عمومی قرار می گرفت.
کلوانی با اشاره به این که در همین اثناء شنیده شده که وزارت اطلاعات شکایت امنیتی علیه مهدی هاشمی را پس گرفته و حکم فعلی فقط مربوط به اتهامات اقتصادی است، اظهار داشت: سوال اینجانب این است که چرا و به علت این کار توسط وزارت متبوع که خود حافظ امنیت کشور است باید اتفاق بیافتد؟ یعنی ایشان هیچ نقشی در فتنه بزرگ ۸۸ نداشته است؟ در صورتی که شواهد تاریخی چیز دیگری نشان می دهد.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس بیان داشت: لذا این ابهام برای مردم و به ویژه دانشجویان وجود دارد و از مسولین امر، طلب پاسخ شفاف داریم. گمان بر این است که نکند وزارت اطلاعات در بده بستان های سیاسی گرفتار شده است.
وی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: به همین منظور شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی استان فارس درخواست صدور مجوز تجمع اعتراضی خود را برای تاریخ ۱۶فروردین روبروی اداره کل اطلاعات استان فارس به مراجع مربوطه داده است. درخواست ما این است که پرونده امنیتی ایشان به جریان بیافتد.

منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۹۳/۱۲/۲۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.