بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی باشگاه خبرنگاران نوشت: به نقل از شبکه "سی‌ان‌ان،" "هری رید" -- رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا اعلام کرد در انتخابات سال 2016 شرکت نخواهد کرد. او تا کنون 5 بار از ایالت "نوادا" به سنای آمریکا راه یافته و تا چند ماه پیش ریاست سنا را بر عهده داشت.

رید" در پیامی ویدیویی که برای اعلام این خبر منتشر کرده‌است گفت: "باید برای کشورمان، سنا و ایالت نوادا بیشتر نگران باشیم تا برای خودمان. به همین دلیل است که برای حضور مجدد در سنا در انتخابات شرکت نمی‌کنم."
با خروج "رید" از سنا از آغاز سال 2017، از "دیک دربین" -- سناتور ایالت "ایلینوی" -- و "چاک شومر" -- سناتور ایالت "نیویورک" -- به عنوان جانشینان احتمالی وی یاد می‌شود. "رید" یکی از اهداف اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات سال 2016 محسوب می‌شد و ممکن است دموکرات‌ها بتوانند در نبود او کرسی "نوادا" را آسانتر حفظ کنند.

۹۴/۰۱/۰۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.