بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

سردار علی استاد حسینی افزود: امروز متاسفانه رژیم سعودی که یک حاکم مستبد بر آن سرزمین است و اسم خود را خادم الحرمین گذاشته ما فکر می کنیم که خائن الحرمین است و لیاقت و شایستگی آن حرمین شریفین را ندارد چون هم خود فاسد است و هم نیروهای آن فاسد هستند لذا ما آن جنایت را محکوم می کنیم و الحمدالله جمهوری اسلامی هم تصمیم خوبی برای برخورد با این مهم گرفته است. رژیم سعودی از پول همین زوار ارتزاق می کنند و این سفر کمکی به آنهاست لذا نباید به آنها کمک شود و تا زمانیکه با اشد مجازات نیز با حاکمان خاطی آنجا رفتار نشود، بهترین کار برخورد جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت: تحریم عمره به تنهایی کافی نیست و مقدمه کار است و باید برخورد جدی شود و تا مادامیکه برخورد جدی با آن افراد نشود مسلما موضع ایران همین است، البته حکومت آل سعود باید جوابگوی این فاجعه باشد و فکر می کنم بهترین برخورد همین تحریم عمره بوده است اما ما منتظر برخورد جدی با کسی که جنایت کرده هستیم.
سردار استاد حسینی درباره شباهت جنایت عربستان به جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونستی به نسل کشی و کودک کشی مردم فلسطین دست زده بود و امروز همین اقدام را رژیم سعودی انجام می دهد و مردم بیگناه یمن که از امکانات کمتری برای دفاع برخوردار هستند در زمینه هوایی به جنایت علیه این کشور پرداخته است و بمب روی سر زنها و کودکان بیگناه ان سرزمین که جز استقلال چیز دیگری نمی خواهد می ریزد اما مسلم بدانید که ظلم هیچگاه پایدار نخواهد ماند از بین خواهد رفت و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بینی آل سعود به خاک مالیده خواهد شد.
فرمانده سپاه البرز در خاتمه خاطر نشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی منشا فساد هستند و هر جا که باطل هست و منافع آنها به خطر بیفتد از باطل دفاع می کنند، امروز منافع آنها به خطر افتاده و بیداری ملتها را نمی توانند ببینند و استقلال ملتها را تحمل نمی کنند لذا می خواهد این سرزمین ها تحت سیطره خودشان باشد. از این روی بیداری مردم یمن در اصل کمک به این مهم کرده که صهیونیست ها در فشار باشند و حکومت خود را در آینده در خطر ببینند و در این بین آمریکایی ها از عاملان خود در منطقه که مستبد هستند و اهداف آنها را پیاده می کنند حمایت می کنند و گر نه رژیمی مستبد تر از آل سعود در کره زمین پیدا نمی کنید چرا که در این کشور انتخابات نیست، آزادی وجود ندارد و آزادی برای زنان تعریفی ندارد و نکته مهم این است که آمریکایی ها که خود منشا شر هستند و از شرورین دفاع می کنند و این نشان دهنده باطل بودن آن است که شیطان از شیطان دفاع می کند. ما هم مصمم هستیم که از مستضعفین جهان دفاع کنیم و این کار را خواهیم کرد.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۱/۲۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.