بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی اظهار داشت: «هدف ما از برگزاری این مراسم محکوم کردن و اعتراض کردن به دشمنی سعودی و آمریکایی علیه یمن است و همچنین اعلام همراهی و همدلی با مردم شریف و مظلوم یمن و تأیید آن‌ها.
ما تشخیص دادیم ازنظر اخلاقی، انسانی، جهادی و دینی بر ما واجب است که اعلام موضع کنیم البته بر تمام فرزندان امت اسلامی است که تشخیص بدهند که امروز چه تکلیف و مسئولیتی دارند و نسبت به آن عمل کنند.
اما از باب آنچه وظیفه ماست باید بگوییم هیچ‌چیز چه تهدید و چه تبعات که قرار است داشته باشد مانع ما نخواهد شد که اعلام موضع کرده و علیه دشمنی سعودی و آمریکایی ضد یمن افشاگری کنیم و همچنین همراهی خود با مردم مظلوم و مقاوم و به امید خدا پیروز یمن را اعلام کنیم.
این موضع ماست که از روز اول تنها برای خدا، روز قیامت و روز حساب اعلام کرده‌ایم، نه برای تاریخ و نه برای جغرافیا، بگذارید تاریخ هرچه می‌خواهد بنویسد.
ما قومی هستیم که نزد خدا مسئولیت داریم و به خاطر موضعی که در این موقعیت مهم بزرگ تاریخی گرفته‌ایم باید حساب پس بدهیم».
جملات فرمانده شجاع و دلیر حزب‌الله لبنان مبنی بر وظیفه‌ای که در برابر خداوند دارد دلیلی آشکار بر ایمان سرشار او دارد ایمانی که به وی این جسارت را داده است تا باوجود کم بودن نیروهای و امکانات تحت اخبار در برابر تمامی متجاوزان تادندان‌مسلح جهان فریاد غیرت سر داده و از مظلوم دفاع کند.
به نظر می‌رسد اگر آن بخش از مسئولین کشور ما که موضعشان نه بر اساس وظیفه و تنها برای خدا بلکه بر اساس منافع است چنین نبودند شاید اختلافات و تضادها در کشور به نزدیک صفر و یا صفر می‌رسید و برای کشور هم می‌شد شرایطی به‌مراتب بهتر و پیشرفته‌تر متصور بود.
به‌راستی اگر خواص جامعه همیشه برای خدا و با این تفکر که روزی باید حساب آنچه می‌گویند را پس بدهند آیا هرگز جامعه دچار فتنه‌های 78،88 و یا جریان انحرافی در دولت قبل می‌شد؟
کاش مسئولین امروز جامعه ما پیش از آنکه خیلی دیر شود این شیوه رفتار و گفتار را از سید حسن نصرالله بیاموزند تا دیگر شاهد رفتارهای عوام‌فریبانه، دروغ و تهمت و... در میان خواص جامعه نباشیم.

منبع:سایت سازمان بسیج دانشجویی

۹۴/۰۱/۲۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.