بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

بسیج دانشجویی در این نامه با اشاره به موارد خلاف قانون بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی عنوان می کند که موارد خلاف قانون این بخشنامه به دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی توسط بسیج دانشجویی گوشزد شد که دانشگاه طی مکاتبه با سازمان بسیج خواستار ارئه موارد خلاف بخشنامه شد تا در شورایی راهبردی امور حقوقی دانشگاه مورد پی گیری قرار گیرد.
در ادامه آمده است: پیرو این درخواست بسیج دانشجویی دلایل مستدل و قانونی خود را به دانشگاه آزاد نعکس نمود ولیکن از سوی دانشگاه آزاد اسلامی علیرغم گذشت چندین ماه پیگیری تاکنون پاسخی دریافت نگردیده است.
این نامه تصریح می کند:این سازمان با توجه به اعلام قبلی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی حق اعتراض خود را به این بخشنامه در مراجع ذی صلاح دنبال نموده و خواستار ابطال این بخشنامه در موضوعات بسیج دانشجویی خواهد بود.
در پایان این نامه از اعضای شورایی عالی انقلاب فرهنگی خواسته شده است در خصوص ابطال و یا اطلاح بخشنامه مذکرو اقدامات لازم را انجام دهند.
گفتنیست دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای برخلاف صریح قانون سعی در محدود سازی و در فشار قرار دادن بسیج دانشجویی در دانشگاه ها داشته است که این رفتار غیر اخلاقی قانونی با مخالفت دانشجویان بسیجی سراسر کشور در دانشگاه آزاد و مسئولین بسیج دانشجویی قرار گرفته است.

منبع:سازمان بسیج دانشجویی

۹۴/۰۲/۱۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.