بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی با اشاره به اینکه از حرکت افتادن این موتور محرکه سبب از بین رفتن ماهیت نظام می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر قرار است نظام جمهوری اسلامی بماند و پویا باشد، باید ماهیت آن را حفظ کرد چون دشمن نه با نام نظام بلکه با ماهیت آن مشکل دارد.
دانشجو با بیان اینکه دیگر موتور محرک نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفت علم و فناوری است، گفت: گفتمان امام و انقلاب، گفتمان صلابت، شجاعت، صداقت، عدالت، استکبارستیزی و اطاعت از ولی‌فقیه است.
وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: هرکس بخواهد گفتمان امام و انقلاب را از بین ببرد، خواسته یا ناخواسته در مسیر اهداف دشمنان نظام حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه مدارا می‌تواند یک تاکتیک باشد و بخشی از نرمش قهرمانانه است، ادامه داد: مدارا با شجاعت، صداقت و صلابت توأمان است. باید همواره توجه داشت که پیشرفت علم سبب شده تا طرف مقابل پای میز مذاکره بنشیند‌.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۲/۱۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.