بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر



در این بیانیه آمده است: پیرو تصویب و ابلاغ بخشنامه غیرقانونی با موضوع فعالیت تشکل‌های اسلامی، سیاسی، دانشجویی به تاریخ 93/9/16 بسیج دانشجویی مراتب اعتراض خود را نسبت به این بخشنامه اعلام کرده و مستندات بخش‌های غیرقانونی آن را برای مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کرد.

بسیج دانشجویی در این بیانیه تصریح می‌کند: با تأسف فراوان باوجود مدارک روشن و غیرقابل‌انکار از تعارض بندهای بخش‌نامه مذکور با متن صریح قانون، این دانشگاه علاقه‌ای به اصلاح و ابطال بخشنامه غیرقانونی خود نشان نداد.

در ادامه بیانیه تأکید شده است: بسیج دانشجویی بر اساس حق قانونی و شرعی خود برای جلوگیری از اعمال این بخشنامه خلاف قانون که باهدف محدودسازی و جلوگیری از فعالیت‌ دانشجویان بسیجی ابلاغ‌شده بود شکایت خود را علیه دانشگاه آزاد اسلامی رسماً به قوه قضائیه تحویل داد.

در پایان روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرده است: امیداست مسئولین محترم قوه قضاییه در اسرع وقت به این شکایت رسیدگی کرده و با صدور دستور لغو بخشنامه مذکور بار دیگر قاطعیت این قوه در صیانت از قانون و حقوق قانونی ملت و برخورد با متخلفین را به نمایش درآورد. <
۹۴/۰۲/۱۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.