بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در ادامه تصریح کرد: آل سعود در چند هفته گذشته هر چه توانسته بر طبل مقابله بر نگاه انقلاب اسلامی به طور رسمی و غیر رسمی کوبیده است و هرچه توانسته نوکری خود را در برابر شیطان بزرگ بیش از پیش اعلام کرده است.
حیدری با تأکید براینکه وقت آن رسیده است مسئولان دولت جمهوری اسلامی یک سیاست شفاف، روشن و متناسب با توقعات مردمی را در برابر حمله کنندگان به یمن اتخاذ کند، گفت: نمی‌شود سیاست خارجی جمهوری اسلامی با سیاست خارجی انقلاب اسلامی ما فرسنگ‌ها فاصله داشته باشد.
وی در پایان با بیان اینکه دولتمردان باید موضعی متناسب با سیاست‌خارجی انقلاب اسلامی پیرامون اوضاع یمن اتخاذ کنند، گفت: درخواست ما از مسئولان دولت جمهوری اسلامی این است که این فاصله موجود بین ابعاد سیاست‌ خارجی جمهوری اسلامی را با سیاست خارجی انقلاب اسلامی هرچه بیشتر کم کنند.

منیع:سازمان بسیج دانشجویی

۹۴/۰۲/۲۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.