بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

فرمانده نیروی زمین ارتش در خصوص ابعاد و برگزاری رزمایش بیت‌المقدس نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ بیت‌المقدس نیروی زمینی ارتش با شرکت یگان‌های پیاده، زرهی، توپخانه، یگان‌های واکنش سریع، تکاور و هوانیروز تاریخ 31 اردیبهشت 94 به مدت یک هفته و در سه منطقه مختلف جغرافیایی کشور پهناور ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی در خصوص استفاده از تجهیزات و دستاوردهای جدید اظهار داشت: در رزمایش بیت‌المقدس علاوه بر استفاده از تجهیزات جدید بر آن هستیم تا ارزیابی تجهیزات جدید دریافتی را در این رزمایش انجام دهیم. همچنین تاکتیک‌های پیشرفته متناسب با فضای جنگ‌های نیابتی و مشارکتی در رزمایش بیت‌المقدس مورد تست و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمین ارتش در ادامه اظهار داشت: سرعت، تحرک، جابجایی سریع نیروها در کمترین زمان ممکن و حجم آتش انبوه از ویژگی‌های منحصر به فرد در این رزمایش است.

این رزمایش با رمز یا حسین (ع) از صبح فردا 31 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

منبع:خبرگزاری فارس

۹۴/۰۲/۳۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.