بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

چگونه است که تا یک ساعت قبل از برگزاری تجمع به پیشنهاد مسئولین دولتی مکان تجمع از مجلس شورای اسلامی به جای دیگری تغییر کرده بود، یکباره زیر پا گذاشته می شود و مجوز لغو می شود ! و این جمعیت عظیم که شاید نزدیک به یک ماه در انتظار و حسرت مجوز و بیان انتقاداتشان بودند با بدقولی و دبَه کردن این بار طرف ایرانی مواجه شوند و اتفاقی نظیر «بازی تراکتور – نفت» اینبار در زمین سیاست رخ دهد که شاید رویکرد جدید دولت در برخورد با دانشجویان و منتقدان باشد!

جناب آقای روحانی!

شعارهای انتخاباتی شما را در مورد انتقاد و رفتار با منتقدین فراموش نکرده ایم ، حافظه مان ضعیف نشده است . بگذارید دانشجویان و مردم حرفشان را بزنند.شاید نگاه مردم درباره ی منافع ملی جدا از نگاه شما باشد.

آقای رئیس جمهور!

قریب به دوسال از فرصتی که می توانست کارهای عظیمی در کشور انجام شود وقف مذاکراتی کردید که در انتها نقطه ی مبهم و گره کوری بشود که با دندان هم باز نتوان کرد و هر روز دشمن گستاخانه تهدیدمان کند. کنگره ی کذایی برایمان شاخ و شانه بکشد ، نظارت ها و بازرسی ها غیر منطقی امنیت ملی ما را تهدید کند و دست آخر هم مجوز تجمع برای دانشجویان مملکت لغو شود و ما جماعت دانشجو بمانیم حرفای مانده در گلو ...
در نهایت بسیج دانشجویی ، مانند برخی نیست که دبه کردن را انگار ازطرف آمریکایی به خوبی آموخته اند و در همان روز «توافق بر سر تجمع» مانند مذاکره هسته ای یکباره آن را زیرپا می گذارند.


محسن عبداللهی - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج

منبع:سازمان بسیج دانشجویی

۹۴/۰۳/۰۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.