بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی ادامه داد: ما برای نشان دادن حسن نیت خود در مذاکرات ، هرکاری که لازم بود و طرف مذاکره کننده از ما خواست انجام دادیم و تمام داشته هایمان را تعطیل کردیم و از کار انداختیم ولی این موجب شد که آنان گستاخ شوند .
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت : طرف مذاکره کننده ایران به جای اینکه در مقابل حسن نیت ما رفتاری مناسب بروز دهد، مدام به ما چنگ و دندان نشان داده و حرف از جنگ و حمله نظامی میزند و خود نیز میداند که ایران و ایرانی اجازه تجاوز و تعدی به هیچ احدی نخواهد داد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: در این عرصه ای که امروز بر ما تنگ گرفته شده است باید شجاعانه به میدان رفته و موفق شویم و تجربه نشان داده است که وحدت و یکپارچگی این ملت، چه در لباس نیروهای نظامی و انتظامی و چه در کسوت رزمنده و نیروهای مردمی، لرزه بر اندام دشمن می اندازد
وی ادامه داد: حماسه خرمشهر را از آن جهت گرامی میداریم که نماد پیروزی و استقامت ملت ایران است و یکسال ایستادگی در مقابل دشمن و بازپس گیری شهر از دست دشمن موجب تغییر سرنوشت جنگ شد و ماشین جنگی صدام را از ورود به ایران محروم نمود.
امام جمعه کرج خاطر نشان کرد : هدف ایران، پرورش اسلام و برقراری احکام خداوند در جهان است و شهدا به عنوان پیشگامان این مسئله شناخته میشوند.
امام جمعه کرج در پایان افزود : ما امروز در این مناسبت با شهدا تجدید میثاق میکنیم که راهشان را ادامه دهیم.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۳/۰۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.