بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

حمید درفشی گفت: این نشان‌دهنده این است که وقتی با خودشان مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند به ما رحم نمی‌کنند و بلای بزرگی بر سر کشورهای مسلمان با دست خود آن‌ها می‌آورند.
وی تصریح کرد: اتفاقاتی که در کشورهای عربی افتاد به قیمت از بین رفتن سرمایه‌های انسانی و اقتصادی آنان بود و بلایی است که توسط دشمن قسم خورده مسلمانان بر سرشان می‌آید که بیانگر این آیه قرآن است که هیچ‌گاه یهود و نصاری با شما دوست نمی‌شوند مگر اینکه از آن‌ها تبعیت کنید.

درفشی با اشاره به اینکه متاسفانه نسل جوان ما فاصله یک نسلی با ما ندارند، گفت: فاصله ما با این نسل گویی بیش از ۵ نسل است که به سبب سرعت اطلاعات و حوادث دنیای امروز است که ما نتوانستیم با سرعت آن پیش رویم و شاید دشمن در این زمینه از ما قوی‌تر بوده که نتوانستیم آنطور که باید فداکاری‌های انجام شده را به جوانان نشان دهیم.
وی با تاکید بر اینکه نباید از قوانین موجود در دنیا جدا شویم، خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه در مقابل نسل جوان این است که آنان را از نقشه شوم دشمنان آگاه کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه اگر زمینه لازم وجود داشت، اتفاقاتی که در عراق و افغانستان رخ داد، در ایران انجام می‌شد، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم پراکندگی قومیت‌ها و مذاهب در ایران، زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم کند و در این راستا باید آگاهانه برخورد کنیم.

درفشی با بیان اینکه آنچه اتفاق می‌افتد دست ما نیست، گفت: حوادث پیچیده‌ای در اطراف ما در حال اتفاق است و به عنوان مثال کشور عربستان حاضر است صدها میلیارد هزینه کند تا در داخل کشور تشنج ایجاد کند و در این زمینه دریغ نمی‌ورزد.
وی با تاکید بر اینکه باید مجموعه آموزشی خوبی برای جوانان مملکت ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم نسل جوان و دانشجو را از خطری که ما را تهدید می‌کند آگاه کنیم تا بدانند امنیت و صلابت کشور به آگاهی آنان بستگی دارد که در این راستا مطرح کردن و ذکر این حوادث بسیار مهم و با اهمیت است.

در ادامه این نشست سردار سید یوسف مولایی جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به به اینکه همه ما در جامعه در نقش خود در معرض سوال هستیم، اظهار داشت: باید بدانیم که خواستگاه و هدف اقدامات انجام شده در خاورمیانه چیست، از کجا آغاز شده و توسط چه کسانی هدایت می‌شود.
جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه بسیاری از دشمنان آغاز این اتفاقات را انقلاب اسلامی ایران می‌دانند، بیان کرد: بسیاری از دانشمندان و سیاستمداران انقلاب اسلامی ایران را تحولی عظیم و عامل تحقیر غرب می‌دانستند.
وی با اشاره به اینکه غرب در برخورد با هرگونه حادثه‌ای راهکار تنظیم می‌کند، گفت: کشورهایی که تاکنون توسط قدرت‌ها تسخیر شده، جزئی از منافع آن‌ها بوده، اما ایران از ابتدا دارای اهمیت ویژه‌‌ای بوده که حاضرند هر اقدامی بکنند تا ایران را به دست آورند.
سردار مولایی تصریح کرد: حوادثی که در منطقه ایجاد شده در جهت مستهلک‌ کردن ظرفیت‌ها و توانایی‌های مسلمانان است که اگر بتوانیم درست به نسل جدید انتقال دهیم تا از ظرفیت فکری این جلسات با مطرح کردن مسائل راهبردی و تهدیدات دشمن در منطقه و تحلیل صحیح، در جهت مناسب استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود موضوعات در این جلسات عمیق‌تر مطرح شود و روی این مسائل بیشتر تمرکز داشته باشیم، بیان کرد: باید یاس، ناامیدی و خودباختگی را که باعث نابودی جوامع می‌شود از خود دور کرده و به امید تبدیل کنیم و این تنها راه موفقیت و پیروزی محسوب می‌شود.
وی الگو قرار دادن قیام عاشورا را در سال‌های جنگ علی‌رغم همه کمبودها، رمز پیروزی ایران دانست و گفت: حوادث امروز نیز در جهت دور کردن این آرمان‌های حسینی از کشور است.
جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اظهار داشت: باید فضایی ایجاد شود تا از داشته‌ها به خوبی استفاده کنیم و شیوه‌ای برای اتصال آن به جوانان بیابیم و با نتیجه‌گیری صحیح از این جلسات، راهی برای برون‌رفت از مشکلات بیابیم.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۳/۰۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.