بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

دکتر حیدری در همایش جوان انقلابی

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ

رئیس سازمان بسیج دانشجویی افزود: جوان انقلابی به آینده نگاه می‌کند و به مبانی گفتمان انقلاب اسلامی اشراف دارد و قبل از هر حرکتی به گفتمان انقلاب توجه می‌کند.

حیدری خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی محور انقلاب را می‌دانند و اندیشه‌های امام (ره) و رهبری را برای خود مبنا قرار داده‌اند و ما محکم‌تر از اندیشه‌های امام (ره) و رهبری نداریم.

حیدری تصریح کرد: جوان انقلابی باید خط امام (ره) را بشناسد خطی که امروز عده ای از آن ابا دارند، عده‌ای که ادعای در خط امام بودن را داشتند و خود را از نزدیکان امام یا عضو دفتر ایشان می‌دانستند امروز حتی جرات نمی‌کنند بسیاری از جملات امام (ره) را از رو بخوانند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: آنها امام (ره) را آنگونه که بود تعریف نمی‌کنند. امام (ره) را طوری تعریف می‌کنند که با حال امروز خودشان هماهنگ باشد و اگر بخواهیم نگاه امام (ره)  درباره آمریکا، استکبار، آل سعود و مسائل دیگر را پیش روی آنها بگذاریم چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارند ولی تحلیل‌های آب‌، دوغ خیاری را مطرح می‌کنند.
حیدری ادامه داد: برخی‌ها اگر رویشان می‌شد می‌گفتند امام (ره) یک اصلاح طلب و دوم خردادی بوده است و امام را طور دیگری معرفی می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: متاسفانه برخی از افرادی که ادعای در خط امام بودنشان گوش فلک را کر کرده همراه با آرمان‌های امام حرکت نمی‌کنند و آرمان‌هایشان با آرمان‌های امام (ره) فرسنگ‌ها فاصله دارد.

حیدری با بیان اینکه تفسیر درست خط امام (ره) را می‌توان در نگاه و اندیشه‌های رهبری دید، ادامه داد: سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در رابطه با امام (ره) را ببینید، ایشان یک تفسیر بسیار مناسب و درست از امام دارند.

وی افزود: ما تفسیر درست خط امام (ره) را از ولی فقیه زمان می‌گیریم نه از دلواپسان منافع آمریکا در ایران. دلواپسان منافع آمریکا در ایران هستند که تصویر نادرستی از امام (ره) ارائه می‌کنند، کسانی را که می‌خواهند آرمان‌های خودشان را طبق منافع و خواسته‌های آن طرف ‌آبی‌ها مشخص کنند.

حیدری تاکید کرد: تا زمانی که فرزندان روح‌الله وجود دارند اجازه نخواهند داد که  خواسته‌های دشمنان انقلاب و توطئه‌های آنها علیه ایران برآورده شود.

وی گفت: امیدواریم با فهم درست و درک دقیق از مبانی مکتبی و انقلابی بتوانیم مسیر پیش رو را درست ترسیم کنیم. مسیری که امام (ره) ترسیم کرد به سمت خدا می‌رود و رهبری نیز با صلابت در این مسیر حرکت می‌کند.

وی در خاتمه اظهار داشت: هیچ مسیری نورانی تر از خط امام و امامت وجود ندارد و امیدواریم که با کمک خدا تمام توان خود را در این مسیر به کار گیریم.

منبع:سازمان بسیج دانشجویی

<
۹۴/۰۳/۰۶
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.