بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی در ادامه با بیان اینکه هر کسی در راه خدا شک کند یا جا می‌ماند یا به عقب برمی‌گردد، اظهار داشت: اگر مومن هستید باید پای پیامبر و ولایت بایستید و با اموال و جان در راه خدا جهاد کنید. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب درباره بسیج مبنی بر اینکه کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: بدون تفکر بسیجی پیشرفتی حاصل نمی‌شود و تفکر بسیجی یعنی استحکام ساخت داخلی قدرت. فیروزآبادی بسیج را به معنای درست شناختن نیاز کشور در حال و آینده خواند و افزود: اقتدار فقط یک جهت به نام ولایت دارد و البته جهت‌های دیگر آن نور، ارزش و زیبایی‌هاست و ولایت کلید و چهره بهشت است. وی با بیان اینکه تنها ایمان به ولایت کافی نیست، بلکه التزام عملی نیز لازم است، افزود: بسیجی بودن در شکل و ظاهر نیست هر چند شکل و ظاهر بسیجی زیباست. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران ادامه داد: امام خامنه‌ای عزیز امروز با تمام نظرات فقهی شیعه و اهل سنت اولی‌الامر هستند و وضعیت فعلی جهان اسلام به خاطر این است که به اولی‌الامر رو نمی‌کنند. فیروزآبادی با اشاره به ویژگی سیاسی بودن بسیج تصریح کرد: بسیج به فرموده رهبر انقلاب سیاسی است اما سیاست‌زده نیست و از میان انسان‌های وارسته و انقلابی و در خط ولایت افراد را شناسایی کرده و به آنها رای می‌دهد و اگر کسی در جایی موضع خلاف گرفت، بسیج ساکت نمی‌ماند و با آن برخورد می‌کند. وی با تاکید بر اینکه بسیج متحجر و خرافی نیست، تصریح کرد: اگر به یک بسیجی بد و بیراه هم بگویند پاسخ نمی‌دهد و صبوری به خرج خواهد داد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران غیرت را یکی از مؤلفه‌های اصلی بسیجی خواند و اظهار داشت: باید روی خطوط اصلی انقلاب و ولایت غیرت به خرج داد. سرلشکر فیروزآبادی در پایان عملکرد بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح را خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: البته بسیج باید خیلی خوب و عالی باشد.

منبع:خبرگزاری فارس

۹۳/۰۹/۰۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.