بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ
وحید شورابی با بیان اینکه اگر توافق خوبی صورت بگیرد تمام ملت از آن حمایت خواهند کرد ادامه داد:در همین راستا مردم و دانشجویان خواستار تبیین ویژگی های یک توافق خوب از سوی تیم مذاکره کننده کشورمان هستند تا آمریکایی ها نتوانند با دبه کردن خواسته های نامشروع خود را در توافق بگنجانند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج افزود: آمریکایی ها به خوبی می دانند که این آنها هستند که یه مذاکره و توافق نیاز دارند و وضعیتشان در منطقه روز به روز بحرانی تر می شود ، حالا که ملت و رهبری اجازه مذاکره نمایندگانشان با آنها را داده اند از نجابت ملت ایران سوء استفاده نکنند.
شورابی ادامه داد: مردم در این همایش خواهند گفت اگر غربی ها و در رأس آنها آمریکایی ها دست از فزون خوهی و باج خواهی بر ندارند طومارشان برای همیشه در موضوع مذاکرات پیچیده خواهد شد.
این فعال دانشجویی در پایان افزود: از تمام دلواپسان ،حامیان عزت و امنیت ملی ، طرفداران توافق خوب و اقشار مختلف البرزی دعوت میکنیم تا با حضور خود در این همایش اعلام کنند عدم توافق بهتر از توافقی است که در آن خدای ناکرده به غربی ها باج داده باشیم.
منبع:سازمان بسیج دانشجویی
۹۴/۰۳/۱۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.