بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به جوسازی‌های چند روز اخیر برخی از جریان‌ها علیه برگزاری این همایش مردمی، بیان کرد: متاسفانه عده‌ای از افراد، سایت‌ها، فرمانداری کرج و استانداری البرز نسبت به برگزاری این همایش مردمی کم لطفی کردند.

بهرامی افزود: این عده معتقد بودند که "همایش مردمی به غرب باج نمی‌دهیم" بدون مجوز قرار است برگزار شود، در صورتی که بر طبق قانون برگزاری همایش‌های اینگونه در مساجد نیازی به مجوز ندارد.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما به طور قانونی با مسئولین نامه‌نگاری و از 48 ساعت قبل نسبت به برگزاری این همایش اطلاع‌رسانی کردند، گفت: اطلاع رسانی متولیان برگزاری این همایش در زمینه معرفی سخنرانان، متصدیان و مخاطبان بر طبق قانون انجام شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی با تمام توان این برنامه را امروز برگزار می‌کند، اظهار داشت: این برنامه با حضور آقای بذرپاش نماینده مجلس شورای اسلامی، پدر شهید مصطفی احمدی روشن و حسین یکتا راوی دفاع مقدس برگزار می‌شود.
منبع:سازمان بسیج دانشجویی
۹۴/۰۳/۱۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.